کد خبر : 1898357 | 11 فروردين 1402 ساعت 14:35 | 7.6K بازدید | 3 دیدگاه

ترزیچ: در مونیخ، دورتموند متفاوتی را می‌بینید

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، تاکید کرد که تیمش برای پایان دادن به ناکامی تاریخی مقابل بایرن مونیخ آماده است.

ترزیچ: در مونیخ، دورتموند متفاوتی را می‌بینید

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و ششم بوندسلیگا صحنه رویارویی تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی خواهد بود؛ جایی که دورتموند 53 امتیازی باید در خانه بایرن مونیخ 52 امتیازی به مصاف این تیم برود. ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار تاکید کرد که شناخت خوبی از افکار توماس توخل، سرمربی جدید تیم حریف، دارد.

ترزیچ گفت: "به دنبال کسب یک نتیجه خوب هستیم. ما بازی‌های بایرن مونیخ و همچنین چلسی با هدایت توماس توخل را آنالیز کرده‌ایم و این را هم می‌دانیم که تیم حریف به دنبال این است تا بهترین عملکرد ممکن خود از خود به نمایش بگذارد. به همین خاطر باید با آمادگی کامل مقابل بایرن به میدان برویم."

دورتموند آمار جالبی در تقابل‌های اخیر مقابل بایرن مونیخ نداشته و هر 8 بازی قبلی خود مقابل این تیم در مونیخ را باخته است؛ این تیم طی 19 بازی هیچ بردی مقابل بایرن نداشته است. ترزیچ در رابطه با این موضوع گفت: "ما باید شجاعانه از فرصت‌های خود استفاده کنیم و فردا چهره متفاوتی نسبت به سال‌های اخیر در مونیخ از خود به نمایش بگذاریم."

1837271

سرمربی دورتموند تاکید کرد: "چیزی که من را نسبت به موفقیت در بازی فردا امیدوار کرده، انرژی و انگیزه بالای بچه‌هاست. آنها دوندگی بالایی از خود نشان داده و نتایج درخشانی کسب کرده‌اند. ما از شانس خود نهایت استفاده را می‌کنیم و باید برای پیروزی هر کاری که لازم است انجام دهیم."

با وجود حساسیت بسیار بالای بازی فردا و تاثیر مستقیم آن روی سرنوشت قهرمانی، ترزیچ معتقد است که بازی با بایرن همه چیز نیست. او افزود: "ما با این هدف کار خود را شروع کردیم که حداکثر امتیازات لازم را کسب کنیم. بازی فردا می‌تواند تعیین کننده مسیر نهایی باشد اما قطعا همه چیز را تعیین نمی‌کند و موضوع مرگ و زندگی مطرح نیست."

او در رابطه با غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: "توماس مونیه و جیو رینا فردا کنار ما نخواهند بود. جیو سرما خورده و مونیه از ناحیه کمر مصدوم است. بازیکنان دیگری هم هستند که نسبت به حضور آن‌ها تردید داریم و قرار است بعد از تمرین نهایی تصمیم بگیریم."

دیدگاه‌ها