کد خبر : 1898367 | 11 فروردين 1402 ساعت 15:33 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

فن دایک - هالند: نفس‌گیر مثل سیتی - لیورپول

تقابل ویژیل فن‌دایک و ارلینگ هالند از جذابیت‌های ویژه بازی فردای سیتی و لیورپول به شمار می‌رود..

فن دایک - هالند: نفس‌گیر مثل سیتی - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک فردا در بازی سیتی - لیورپول می‌تواند برای هفتمین بار در دوران بازی خود مقابل ارلینگ هالند قرار بگیرد. این مدافع مستحکم هلندی در 6 تقابل اخیر خود مقابل هالند فقط یک بار شکست خورده است. این اتفاق در آخرین تقابل این دو رخ داد؛ جایی که مهاجم نروژی سیتی در جریان پیروزی 3-2 تیمش توانست گلزنی کند.

تقابل فردا میان هالند و فن دایک یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های بازی خواهد بود؛ جایی که آماده‌ترین مهاجم لیگ برتر باید مدافع باتجربه لیورپول را که بازگشت ناموفقی از عرصه ملی داشت را دوباره با یک چالش جدی روبه‌رو کند. هالند البته تنها 2 بار توانسته به لیورپول گل بزند؛ علاوه بر گل بازی قبلی، او در سال 2019 به عنوان بازیکن تعویضی لایپزیش مقابل لیورپول به میدان رفت و زننده یکی از گل‌های تیمش در جریان شکست 4-3 مقابل شاگردان کلوپ بود.

1837290

فن دایک بعد از آن دیدار در مورد ستاره نوظهور نروژی گفته بود: "من خیلی او را ندیدم!" او که کمی به‌خاطر اشتباهات خط دفاعی تیمش عصبانی بود این جمله را هم گفت و جمع خبرنگاران را ترک کرد: "وقتی یک مدافع می‌گوید یک مهاجم را ندیده، این نشانه خوبی برای او به شمار می‌رود!" او بعدها بعد از حضور هالند در سیتی نیز بارها به تمجید از او پرداخته است.

هالند بعد از درخشش در سالزبورگ در سال 2020 به دورتموند پیوست و با رقم زدن رکورد 70 گل در 71 بازی، در تابستان سال 2022 این باشگاه آلمانی را به مقصد منچسترسیتی ترک کرد. او عادت گلزنی خود در سیتی را نه تنها حفظ بلکه آن را شگفت‌انگیزتر هم کرد. او در 37 بازی این فصل 42 گل به ثمر رسانده تا مجموع گل‌های زده خود در عرصه ملی و باشگاهی را به عدد 200 برساند؛ این برای بازیکنی که چند ماه بعد 23 ساله خواهد شد، شگفت‌انگیز است.

1837289

در فاصله 24 ساعت تا بازی حساس لیورپول-سیتی تردیدهایی در مورد اینکه آیا هالند برای حضور در میدان پس از رفع مشکل کشاله ران قبل از تعطیلات ملی آماده خواهد بود یا خیر وجود دارد.

دیدگاه‌ها