کد خبر : 1898377 | 11 فروردين 1402 ساعت 16:52 | 26.5K بازدید | 17 دیدگاه

فتح جام جهانی پایان رویاهای من نیست

دیبو مارتینز: می‌خواهم قهرمان چمپیونزلیگ شوم

امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، بعد از فتح جام جهانی اکنون به دنبال افتخارات بزرگ در رده باشگاهی است.

دیبو مارتینز: می‌خواهم قهرمان چمپیونزلیگ شوم

به گزارش "ورزش سه"، امیلیانو مارتینز یکی از ارکان اصلی قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 بود. او بابت درخشش چشم‌گیری که داشت جایزه بهترین دروازه‌بان جام جهانی را کسب کرد و ماه گذشته نیز به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان در مراسم دِ بست 2022 انتخاب شد. او در گفت‌وگو با گل از رویاهای جدید خود صحبت کرد.

مارتینز در مورد اینکه قهرمانی در جام جهانی پایان آرزوهای فوتبالی او نیست تاکید کرد: "با خودم می‌گویم که به سقف فوتبال رسیده‌ام اما به نظرم این‌گونه نیست. می‌خواهم با قهرمانی در عرصه باشگاهی و فتح لیگ قهرمانان اروپا افتخارات خود را کامل کنم."

او که برای رسیدن این هدف جاه‌طلبانه بسیار جدی است افزود: "تازه هنوز 30 ساله شده‌ام و این همان چیزی است که باعث می‌شود به تلاشم ادامه دهم. هنوز بهترین سال‌های من در پیش است."

1837313

مارتیتز تاکید کرد: من همیشه برای خودم اهدافی دارم و نمی توانم بدون آن بازی کنم. "من باید انگیزه‌ای برای بازی داشته باشم. این کار را در تیم ملی و باشگاه قبلی‌ام انجام دادم، به فوتبال اروپا راه یافتم و در استون ویلا هم عملکرد خوبی داشتم. حالا هم می‌خواهم یک جام در اینجا ببرم. ما سال‌های زیادی است که قهرمان نشده‌ایم. با یک مربی خوب و چند بازیکن واقعا خوب، سعی می‌کنم این جای خالی را پر کنیم."

دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین با اشاره به مشکلاتی که در اوایل حضورش در انگلیس داشت گفت: "دیوید پرسلی، روانشناس ورزشی، کمک زیادی به من کرد تا به مشکلات اوایل زندگی‌ام در انگلیس غلبه کنم. من در دوران حرفه‌ای‌ام مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌ام و این باعث شد تا دروازه‌بان امروزی باشم. اکنون تشنه‌تر از همیشه به دنبال موفقیت هستم."

دیدگاه‌ها