کد خبر : 1898439 | 11 فروردين 1402 ساعت 22:03 | 14.8K بازدید | 12 دیدگاه

ویسی: با سپاهان جنگ کردیم و تیم بهتر بودیم!

سرمربی نفت معتقد است تیمش می‌توانست با کسب مساوی با شادی به آبادان برگردد.

ویسی: با سپاهان جنگ کردیم و تیم بهتر بودیم!

به گزارش "ورزش سه" عبدالله ویسی، سرمربی نفت آبادان پس از شکست تیمش برابر سپاهان، در نشست خبری حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ویسی پس از تبریک سال نو در خصوص بازی گفت: "می‌دانستیم با یک تیم گردن‌کلفت، بزرگ و شایسته و صدرنشین بازی داریم. بازی دو شکل متفاوت برای قبل و بعد از گل داشت. قبل از گل ترسو بازی کردیم و از اسم سپاهان ترسیدیم. بازیکنان خارجی ما اولین بار این جو را می‌دیدند ولی بعد از گل تیم ما شکل خود را پیدا کرد و موقعیت‌هایی هم ساخت اما استفاده نکردیم. امیدواریم در بازی‌های بعد از فرصت استفاده کنیم و تیم را نگه داریم."

ویدئو: 276423

ویسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تیمش موقعیت گلی در این بازی نداشت، گفت: "ما با سپاهان جنگ کردیم. سپاهان هم جز شوت به تیر دروازه، فرصت خاصی نداشت و گلر ما هم لباسش خاکی نشد. تیم‌ها می‌آیند اینجا و سپاهان ده موقعیت گل می‌سازد روی دروازه آنها. این یک مدل بازی بود. اگر گل را داور نمی‌گرفت، صفر صفر شده و رفته بودیم خانه. نیازی نداشتیم باز بازی کنیم. نتوانستند موقعیت بسازند. دو بازیکن ملی خود را کشیدند بیرون. از این نظر راضی هستیم. اینکه با این تیم صفر صفر کنیم جشن داشت. تیم قعرنشین از صدرنشین امتیاز بگیرد. از این نظر تیم ما بهتر بود."

ویسی در پایان بار دیگر به سپاهان بابت این برتری تبریک گفت.

دیدگاه‌ها