کد خبر : 1898402 | 11 فروردين 1402 ساعت 21:15 | 39K بازدید | 39 دیدگاه

استارت ۴۰۲ با تداوم صدرنشینی

سپاهان یک - نفت صفر: صدرنشینی با گل جنجالی‌!

صدرنشین لیگ برتر در نخستین بازی سال جدید خود با برد به قهرمانی نزدیک‌تر شد.

سپاهان یک - نفت صفر: صدرنشینی با گل جنجالی‌!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال سپاهان، صدرنشین لیگ برتر امشب در نخستین بازی خود در سال جدید، در چارچوب هفته بیست و چهارم به مصاف نفت آبادان رفت و با یک گل حریف خود را شکست داد.

طلایی‌پوشان اصفهان که آخرین بازی خود در لیگ را با برتری شیرین برابر پرسپوليس پشت سر گذاشتند، در شرایطی به مصاف نفت آبادان رفتند که پیروزی در این مسابقه آن‌ها را یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر کرد.

در نیمه اول، سپاهانی‌ها پس از خلق چند موقعیت گلزنی، سرانجام به یک گل جنجالی دست یافتند.

ویدئو: 276405

روی ارسال میلاد زکی‌پور از سمت چپ سپاهان، در شلوغی محوطه شش قدم، ضربه سر رامین رضاییان به فرشاد احمدزاده رسید و پس از لمس توپ توسط او، به سمت دروازه رفت که در ادامه روی یک صحنه مشکوک، کمک داور تشخیص داد توپ از خط دروازه رد شده تا گل نخست سپاهان ثبت شود.

در نیمه دوم هم حملات سپاهانی‌ها جسته‌ و‌ گریخته روی دروازه نفت ادامه داشت و شاید اگر امید نورافکن کمی خوش‌شانس‌تر بود، اختلاف به دو گل می‌رسید.

در دقایق پایانی بازی هم نفتی‌ها به دنبال آخرین تقلا برای بقا و گلزنی بودند اما توپ‌های بلند بازیکنان این تیم راهی به دروازه نیافت تا سپاهان با برتری برابر نفت به روند فوق‌العاده خود در نیم‌فصل دوم ادامه داده باشد.

در ادامه با اتفاقات و حواشی این مسابقه همراه باشید؛

هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر، جمعه یازدهم فروردین ۱۴۰۲/ ورزشگاه نقش‌جهان

گروه داوری: یاسر همرنگ، آرمان اسعدی، هیوا بهمنی، فرزاد منصوری/ ناظر: سعید علی‌نژادیان

سپاهان

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان (79- آریا یوسفی)، مسعود ریگی، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی، فرشاد احمدزاده (۷۲- کاتاتائو)، امید نورافکن (79-مانوئل فرناندز) و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

صنعت نفت آبادان

فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهیدست، امید خالدی، فیاض میردورقی، رحیم آلبوغبیش (۴۶-طالب ریکانی)، فردین یوسفی، حکیم نصاری (۶۸- فاخر تهامی)، مهدی ممی زاده (78- علی فریدون شاه حسینی)، احمد شریعت زاده (84- امیرحسین فرهادی)، شاروف موخیدینوف (۴۶- محمدرضا جلیل)

سرمربی: عبدالله ویسی

🟨 اخطار

صنعت نفت: میثم تهی دست (43) حکیم نصاری (43)

سپاهان: آریا یوسفی (3+90)

⚽️ شرح گل:

سپاهان یک - نفت صفر (۴0-فرشاد احمدزاده): روی ارسال میلاد زکی‌پور از سمت چپ سپاهان، در شلوغی محوطه شش قدم، ضربه سر رامین رضاییان به فرشاد احمدزاده رسید و پس از لمس توپ توسط او، به سمت دروازه رفت که در ادامه روی یک صحنه مشکوک، کمک داور تشخیص داد توپ از خط دروازه رد شده تا گل نخست سپاهان ثبت شود.

ویدئو: 276390

⏱️لحظات حساس:

دقیقه ۲۱: حرکت آبی‌پوشان نفت آبادان در گوشه محوطه جریمه به ضربه زمینی مهاجم این تیم به سمت دروازه ختم شد که نیازمند توپ را مهار کرد.

دقیقه ۲۴: روی ارسال عالی رامین رضاییان به دهانه دروازه، مغانلو این فرصت را داشت تا دروازه نفت را باز کند که در نهایت به طرزی عجیب توپ پس از برخورد با سر و سینه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: روی یک فعل و انفعال در محوطه جریمه، ضربه نورافکن با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۶: روی پاس در عمق رامین رضاییان به شهریار مغانلو، فرصت ایده‌آل گلزنی برای سپاهان به وجود آمد که ضربه زمینی و کم‌جان این بازیکن توسط گروسیان به کرنر رفت.

دقیقه ۳۹: روی یک موقعیت از سمت چپ، ارسال زمینی و در عرض زکی‌پور به دهانه دروازه از مقابل امید نورافکن رد شد تا کار با نتیجه تساوی ادامه پیدا کند.

دقیقه ۵۹: شوت سهمگین امید نورافکن از پشت محوطه پس از برخورد با دستان گروسیان به تیر افقی برخورد کرد و به سمت زمین برگشت تا گل دوم سپاهان ثبت نشود.

دقیقه ۷۸: شوت سنگین امید نورافکن از روی ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه با اختلاف سانتی‌متری از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۸۴: روی یک حرکت ترکیبی در پشت محوطه جریمه، شهریار مغانلو با پای غیرتخصصی خود دروازه را هدف گرفت که ضربه این بازیکن از کنار تیر دروازه به بیرون رفت.

🥇 بهترین بازیکن:

رامین رضاییان در بازگشت از تیم ملی عملکرد فوق‌العاده‌ای در ترکیب تیمش داشت و به جز خلق سه موقعیت صد درصد گلزنی برای تیم خود، پاس گل پیروزی‌بخش تیمش را هم به ثبت رساند.

📌اتفاق ویژه: 

بی‌تردید مهم‌ترین اتفاق این مسابقه شکل به ثمر رسیدن گل سپاهان و اعلام آن توسط کمک‌داور بود که با جنجالی بزرگ همراه شد.

دیدگاه‌ها