کد خبر : 1898522 | 12 فروردين 1402 ساعت 13:40 | 36.4K بازدید | 19 دیدگاه

ورود به تیمی که همیشه مدعی فتح چمپیونزلیگ است

انگیزه جدید امباپه برای ترک پاریس

طبق ادعای AS، کیلیان امباپه می‌خواهد در سال 2024 انتقال رؤیایی خود به رئال مادرید را به واقعیت تبدیل کند.

انگیزه جدید امباپه برای ترک پاریس

به گزارش "ورزش سه"، گمانه‌زنی‌های نقل و انتقالاتی در خصوص کیلیان امباپه دوباره از سر گرفته شده است. این مهاجم فرانسوی ظاهرا به اطرفیان خود اعلام کرده که قصد دارد در سال 2024 راهی رئال مادرید شود. او بعد از ناکامی دوباره با پاری‌سن‌ژرمن در فتح چمپیونزلیگ مشتاق انتقال به سانتیاگو برنابئو برای تحقق این رویاست.

با وجود تمایل امباپه اما رئال با توجه به اتفاقات فصل گذشته قصد ندارد پا پیش بگذارد و منتظر است تا با پایان قرارداد ستاره فرانسوی با پاریس در صورت مهیا بودن شرایط، او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند.

امباپه علی‌رغم امضای قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن تا سال 2025، طبق گزارشات، بندی در قراردادش دارد که به او اجازه می‌دهد تابستان آینده به دلیل عدم موفقیت باشگاه در اروپا، با پرداخت مبلغی از این تیم جدا شود.

1837577

نزدیکان کیلیان امباپه به AS خبر داده‌اند که این بازیکن قصد دارد در پایان فصل برای جدایی زودتر از موعد جلسه‌ای با مدیران پاری‌سن‌ژرمن برگزار کرده و آنها را متقاعد کند.

پی‌اس‌جی بعد از کنار رفتن از چمپیونزلیگ و جام حذفی تنها شانس فتح لیگ فرانسه را در فصل جاری دارد که قطعا نمی‌تواند رضایت امباپه را به همراه داشته باشد. در سمت مقابل رئال تلاش می‌کند تا ضمن صعود به مراحل بالاتر چمپیونزلیگ، در رقابت با بارسا جام حذفی و لالیگا را هم فتح کند.

1837578

دیدگاه‌ها