کد خبر : 1898524 | 12 فروردين 1402 ساعت 13:43 | 269.8K بازدید | 239 دیدگاه

من آن گلبرگ مغروم که می‌میرم ز بی‌آبی!

فوری: فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال استعفا کرد

پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان، علی فتح‌الله‌زاده با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود، از مدیرعاملی آبی‌پوشان استعفا کرد.

فوری: فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال استعفا کرد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که حذف استقلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قطعی است و تنها اعلام رسمی آن از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و یا خود باشگاه باقی مانده، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل آبی‌پوشان، از سمت خود استعفا کرد.

آبی‌ها در ماه‌های گذشته سخت به دنبال پرداخت مطالبات آندره آ استراماچونی بودند تا مجوز حرفه‌ای جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند که تلاش‌های آنها راه به جایی نبرد و استقلال در زمان تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، نتوانست مطالبات خود را پرداخت کند.

حالا و یک روز پس از پیروزی استقلال برابر ذوب آهن و هجمه شدید هواداران و بازیکنان به مدیریت باشگاه، علی فتح‌الله‌زاده با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از مدیرعاملی آبی‌ها استعفا کرده است.

در این نامه که با شعر معروف «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم زبی‌آبی، ولی با خفت و خاری پی شبنم نمی‌گردم» آغاز شده، استعفای علی فتح‌الله‌زاده خطاب به وزیر ورزش آمده است.

1837574

در متن این نامه آمده است:

همانگونه که مستحضرید این جانب به دلیل عشق و علاقه‌مندی به تیم محبوبم و به عشق هواداران فهیم و قدرشناس استقلال در شرایط بحرانی قبول مسئولیت کردم. متاسفانه بدلیل کتمان حقایق که توسط مدیریت محترم سازمان خصوصی‌سازی نیز تایید شد، با بدهی‌های غیرقابل باور و کمرشکن روبرو شدیم؛ لذا از همان ابتدا در یک برنامه تلویزیونی عنوان کردم که به تنهایی قادر به پرداخت این حجم از بدهی‌ها نیستم.

متاسفانه در این میدان تنها ماندم و چاره‌ای جز ادامه مقطعی نداشتم تا حداقل تیم دچار سیر نزولی نشود و جایگاه تیم در لیگ حفظ شود. وقتی برای نظر و درخواست سی میلیون هوادار مظلوم استقلال اعتنایی نیست برای چه باید بمانم و با چه انگیزه‌ای کار کنم؟! با اجازه می‌روم، شاید مدیر بعدی خودی باشد و به استقلال مظلوم کمک شود. در این دو ماه مسئولی نماند که پیشش نروم، ولی دریغ از کمکی که منتج به نتیجه شود. بعضی وقت‌ها با رفتن می‌توان کمک کرد.

جناب آقای دکتر! یک ساعت دیرتر برای استقلال خسران‌بار خواهد بود، لطفا همین امروز مدیر جدید را معرفی کنید. در پایان ضمن عذرخواهی از هواداران فهیم استقلال و تشکر ویژه از حضرتعالی بدین وسیله رخصت می‌طلبم.»

بدین ترتیب علی فتح‌الله‌زاده که این نامه را در صفحه شخصی خود منتشر کرده، از مدیریت آبی‌ها کنار رفت. استعفایی که به نظر می‌رسد با آن نیز موافقت شود. نکته جالب اینکه فتح‌الله‌زاده کامنت‌های مربوط به نامه استعفایش را بسته تا با واکنش احتمالی هواداران روبرو نشود.

1837575

دیدگاه‌ها