کد خبر : 1898556 | 12 فروردين 1402 ساعت 16:12 | 122.4K بازدید | 39 دیدگاه

مومنی: موضع ما حمایت از او است

اولین واکنش هیات مدیره به استعفای فتح‌الله‌زاده

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد از علی فتح‌الله زاده حمایت می‌کنند و انتظار این است به کارش ادامه بدهد.

اولین واکنش هیات مدیره به استعفای فتح‌الله‌زاده

ه گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و راه افتادن موجی از انتقادها به سمت مدیریت علی فتح‌الله‌زاده، این مدیر صبح امروز با انتشار نامه رسمی در فضای مجازی از سمت خود استعفا کرد و از وزیر ورزش خواست تا هرچه سریع‌تر مدیر جدید را معرفی کند.

در پی استعفای فتح‌الله‌زاده اما محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در این باره صحبت کرده است. مومنی ضمن حمایت از علی فتح الله زاده به ایسنا گفت: «او مدیر زحمتکشی است و با توجه به این پروسه نیاز است که یک جلسه بگذاریم و این مسئله را بررسی کنیم. ما از او انتظار داریم که به کارش ادامه دهد. موضع ما حمایتی است. اکنون در شرایط بسیار سختی قرار داریم. قبل از استعفای فتح‌الله‌زاده با او صحبت کردم و سعی کردم منصرفش کنم چون نیاز داریم که دنبال کارها برویم اما قبول نکرد. او در باشگاه استقلال بسیار زحمت کشید.»

عضو هیات مدیره استقلال همچنین درباره حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفته است: «فتح‌الله‌زاده دست تنها بود. جلسات زیادی رفتیم اما کسی کمک نکرد. غیبت در رقابت‌های آسیایی برای استقلال باتوجه به پیشینه‌مان باعث می‌شود دچار معضل و مشکل شویم. هوادار ما قهرمانی دیده و سال‌ها با تیم‌های رقیب کری می‌خواند. کنار رفتن بسیار مشکل‌ساز خواهد بود چون از نظر مالی هم ضرر می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها