کد خبر : 1898544 | 12 فروردين 1402 ساعت 15:42 | 43K بازدید | 28 دیدگاه

استقلالی که بیش از همیشه دوست‌داشتنی است (عکس)

استقلال این روزها در شرایط عجیب و غریب مالی و مدیریتی در زمین فوتبال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

استقلالی که بیش از همیشه دوست‌داشتنی است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کسب 22 امتیاز از 8 مسابقه گذشته، آمار 7 برد و یک تساوی در این تعداد بازی و عادت به کسب پیروزی دستاوردی است که ریکاردو ساپینتو و شاگردانش در هفته‌های قبل به جا گذاشته‌اند.

اگر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و مشکلات عجیب و غریب مالی و مدیریتی باعث شده تا هواداران این تیم مثل قبل از موفقیت‌های تیم محبوب خود خوشحال نباشند، اما نمی‌شود از عملکرد فوق العاده فنی تیمی که آخرین شکست آن به هفته شانزدهم لیگ برتر برمی‌گردد، گذشت.

ساپینتو با وجود تمام مشکلات در پرداخت نشدن دستمزد و مطالبات گذشته، با همراهی بازیکنان خود تیمی را ساخته که حالا در دو جام (حذفی و لیگ برتر) مدعی کسب عنوان قهرمانی است و شانس بالایی برای گرفتن کاپ قهرمانی دارد.

حتی اگر بازیکنان استقلال از عدم حمایت‌های مالی از باشگاه پرافتخار خود ناراحت باشند، حتی اگر ساپینتو به عنوان یک خارجی این باشگاه را رها نکند و به کار خود ادامه بدهد، این استقلال از نظر عملکرد داخل مستطیل سبز قابل تحسین است. تیمی که یکی پس از دیگری رقبا را کنار می‌زند و به روزهای بهتر می‌اندیشد. روحیه بازیکنان و کادرفنی‌اش مثل قبل نیست، اما برای خوشحالی هواداران میلیونی خود هر کاری از دستشان بربیاید انجام می‌دهند. این استقلال دوست‌داشتنی‌تر از هر زمان دیگری به نظر می‌آید.

دیدگاه‌ها