کد خبر : 1898568 | 12 فروردين 1402 ساعت 16:57 | 20.6K بازدید | 13 دیدگاه

پیروزی قاطع سیتی با مالکیت عجیب و غریب

گریلیش از لیورپول کینه شخصی داشت!

منچسترسیتی با رقم زدن یک کامبک رؤیایی موفق شد لیورپول را با نتیجه 4-1 شکست دهد.

گریلیش از لیورپول کینه شخصی داشت!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر انگلیس بعد از فیفا دی اخیر با یک دیدار فوق جذاب از سر گرفته شد و طی آن منچسترسیتی و لیورپول از ساعت 15 در روزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. شاگردان پپ گواردیولا با وجود دریافت گل اول از حریف با رقم زدن یک کامبک رؤیایی به پیروزی 4-1 دست یافتند تا 64 امتیازی شوند و فاصله خود با آرسنال صدرنشین را به عدد 5 برسانند.

1837653
ویدئو: 276533

سیتی بازی را تهاجمی شروع کرد و از همان دقایق نخست اقدام به طراحی حملاتی خطرناک روی دروازه حریف کرد که تک تک آنها بوی گل می‌داد. در دقایق 9 و 11 آلسیون بکر دو بار دروازه تیمش را روی ضربات جک گریلیش و رودری نجات داد.

در دقیقه 15 ریاض محرز با یک شوت کات دار بسیار زیبا می‌توانست دروازه لیورپول را از روی ضربه ایستگاهی باز کند، اما شوت او در حالی که بکر این بار یک تماشاگر بود، با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

بعد از اینکه شاگردان پپ گواردیولا از حملات زودهنگام خود به نتیجه نرسیدند یک ارسال استادانه از ترنت الکساندر آرنولد در دقیقه 17 به اولین گل بازی منجر شد.

1837650
ویدئو: 276527

ارسال بلند این بازیکن در شرایطی به دیگو ژوتا رسید که بازیکنان سیتی معتقد به آفساید بودند. سیمون هوپر در میان فریادهای بلند پپ گواردیولا در کنار زمین کار را متوقف نکرد تا در نهایت محمد صلاح پاس ژوتا در داخل محوطه جریمه را با بغل پایی دیدنی به گل تبدیل کند.

سیتی بلافاصله بعد از این گل دوباره چهره تهاجمی به خود گرفت و در دقیقه 22 می‌توانست کار را به تساوی بکشاند اما شوت روی پای ریاض محرز از سمت راست محوطه جریمه با اختلافی بسیار کم راهی اوت شد.

حملات سیتی بالاخره در دقیقه 28 نتیجه داد و این تیم روی یک حرکت تیمی زیبا به گل تساوی رسید. ریاض محرز بیرون از محوطه جریمه با یک حرکت پا به توپ زیبا از بین سه نفر به ایلکای گوندوغان پاس داد و این بازیکن نیز بی‌درنگ توپ را به سمت راست محوطه جریمه حریف، جایی که جک گریلیش منتظر بود فرستاد. ملی‌پوش انگلیسی سیتی با یک ارسال کوتاه به دهانه دروازه یولیان آلوارز را در موقعیتی آسان برای گلزنی قرار داد تا بازی 1-1 شود.

1837648
ویدئو: 276528

بعد از این گل برتری میزبان ادامه داشت و این تیم می‌توانست پیش از پایان کار به گل برتری برسد اما این اتفاق رخ نداد. رودری در دقیقه 45 فرصتی خوب برای گلزنی داشت که ضربه او با برخورد به بازیکن حریف بلوکه شد تا دو تیم با تساوی 1-1 راهی رختکن شوند.

داستان نیمه دوم متفاوت تر از نیمه اول بود و سیتی این بار خیلی زود توانست مزد شروع توفانی خود را با زدن دو گل در عرض 10 دقیقه بگیرد.
تنها یک دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که یولیان آلوارز با یک پاس استثنایی از میانه میدان توپ را به سمت راست زمین حریف فرستاد، جایی که ریاض محرز حضور داشت و با یک سانتر زمینی زیبا کوین دی‌بروینه را در دهانه دروازه در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن گل دوم میزبان را به ثمر برساند.

1837647
ویدئو: 276530

درحالی‌که لیورپول هنوز از شوک این گل زودهنگام خارج نشده بود، سیتی با ادامه حملات خود در دقیقه 54 به گل سوم هم دست یافت. این بار نوبت ایلکای گوندوغان بود که ریباند شوت آلوارز که آرلوند آن را مقابل دروازه بلوکه کرده بود با شوتی دقیق به گل تبدیل کرد.

1837651
ویدئو: 276531

جک گریلیش در دقیقه 60 با شوتی کات‌دار از سمت راست محوطه جریمه حریف فاصله‌ای تا زدن گل چهارم تیمش نداشت، اما سیو زیبای بکر ضربه او را راهی کرنر کرد. در حالی که لیورپول با وجود تغییرات پرتعداد کلوپ نای حمله برای جبران را نداشت، سیتی در دقیقه 74 گل چهارم را هم زد. این بار نوبت جک گریلیش بود که پاس دی‌بروینه را به گلی تبدیل کند که مشابه گل‌های اول و دوم تیمش بود.

1837652
ویدئو: 276532

سیتی بعد از گل چهارم اقدام به یک انجام یک فوتبال آرام توأم با پاس‌کاری‌های کوتاه و سریع کرد تا با در اختیار داشتن نبض بازی، اجازه کار خاصی را به حریف ندهند. آنها در همین لحظات هم می‌توانستند به گل‌های بعدی برسند ولی چنین نشد تا بازی در نهایت با نتیجه 4-1 به پایان برسد.

1837649
1837654

دیدگاه‌ها