کد خبر : 1898597 | 12 فروردين 1402 ساعت 19:59 | 7.7K بازدید | 11 دیدگاه

حسین‌خانی - قرایی: امیدواری در کرمان

با تغییرات شکل‌گرفته در رأس مدیریت باشگاه مس کرمان، هواداران این تیم نسبت به آینده نارنجی‌پوشان با امیدواری بیشتری کار را دنبال خواهند کرد.

حسین‌خانی - قرایی: امیدواری در کرمان

به گزارش “ورزش سه”، بعد از سومین تساوی پیاپی مس کرمان که شرایط این تیم را برای دستیابی به بقا با توجه به اختلاف هشت امتیازی با کاندیدای سقوط با امیدواری بزرگی مواجه کردند، خبر مربوط به تغییرات مدیریتی در این باشگاه شکل گرفت.

در این رابطه با تغییرات شکل گرفته، محمد کهندل از مدیرعاملی این تیم کنار رفت و علی قرایی جانشین وی شد تا این تیم در بازی‌های باقیمانده با شرایطی متفاوت در بخش مدیریتی کار را دنبال کند.

نکته جالب توجه رابطه نزدیک دکتر قرایی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه با فرزاد حسین‌خانی، سرمربی مس کرمان است. درحالی‌که پیش از این بحث زیادی درباره اختلافات میان بخش مدیریتی و فنی مس کرمان وجود داشت و این مسئله در روزهای پایانی سال کمرنگ‌تر شده بود.

اما اکنون با حضور دکتر علی قرایی که پیش از این نیز سابقه مدیریت در این باشگاه را در کارنامه دارد و روزهای ابتدایی مربیگری فرزاد حسین‌خانی نیز در دوره مدیریت قرایی شکل گرفته، هواداران این تیم امیدواری بیشتری به آینده دارند. دکتر قرایی اعتماد ویژه‌ای به حسین‌خانی به عنوان اسطوره محبوب مس کرمان دارد و در آن دوره نیز شرایط خوبی را در کنار هم دنبال می‌کردند. اکنون با بازگشت قرایی و شرایط خوبی که مس کرمان طی هفته‌های اخیر از حیث کسب نتیجه دنبال کرده‌اند، امیدواری بزرگی بین هواداران این تیم نیز شکل گرفته تا آنها چه در ادامه فصل و خصوصا در فصل آتی بتوانند با برنامه هماهنگ و حمایت ویژه مدیران، نتایج خوبی را کسب کرده و در جایگاه مناسبی کار را دنبال کنند.

دیدگاه‌ها