کد خبر : 1898602 | 12 فروردين 1402 ساعت 20:44 | 25K بازدید | 20 دیدگاه

شروع طوفانی بایرن توخل: توپ‌ها مستقیم توی گل!

اولین گل بایرن با هدایت توماس توخل در دیدار امشب مقابل بروسیا دورتموند به شکلی عجیب به ثمر رسید.

شروع طوفانی بایرن توخل: توپ‌ها مستقیم توی گل!

به گزارش "ورزش سه"، بایرنی‌ها که به خاطر از دست دادن صدر جدول بوندس‌لیگا، دست به تعویض مربی زدند و توماس توخل را جایگزین یولیان ناگلزمان کردند، امشب در دیداری حساس به مصاف دورتموند، رقیب اصلی‌شان در کورس قهرمانی، رفتند و خیلی زود به شکلی عجیب به گل رسیدند.
در دقیقه 13 بود که روی پاس در عمق دایو اوپامکانو از عقب زمین، توپ لروی سانه راهی دروازه دورتموند شد، اما پیش از اینکه او به توپ برسد، گریگور کوبل، دروازه‌بان دورتموند، با خروج از دروازه به دنبال دفع توپ بود ولی توپ کنار پای او به زمین خورد و از کنار او عبور کرد.

1837733

کوبل در تلاش برای گرفتن سانه هم ناکام بود و زمانی که دید توپ مستقیما به سمت دروازه می‌رود، تنها صورتش را با دست پوشاند و سانه هم بدون اینکه ضربه‌ای بزند، اجازه داد توپ مستقیما وارد دروازه شود و به این ترتیب اولین گل دوران حضور توخل در بایرن به همین راحتی شکل بگیرد.
دورتموندی‌ها هنوز از شوک ناشی از این گل خارج نشده بودند که در دقایق 18 و 23، دو گل دیگر دریافت کردند.
ابتدا روی یک ضربه کرنر، توپ با ضربه سر ماتیس دلیخت روی تیر دوم به توماس مولر رسید و او هم با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.
سپس در دقیقه 23، بار دیگر سانه در متن حرکت قرار گرفت و بعد از اینکه در سمت راست زمین صاحب توپ شد، با یک شوت محکم دروازه دورتموند را هدف گرفت. این بار کوبل با یک شیرجه بلند توپ را دفع کرد اما توپ برگشتی مقابل مولر قرار گرفت و او با فرصت‌طلبی دروازه را باز کرد تا شروع طوفانی بایرن به زدن سه گل در بیست و سه دقیقه ابتدایی منجر شود.

1837735
1837734
1837736

دیدگاه‌ها