کد خبر : 1898633 | 13 فروردين 1402 ساعت 02:22 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی گل ساخت، الوکره ۴ تا خورد!

هافبک ایرانی الوکره حضور کامل در جریان شکست تیمش مقابل السد داشت.

ابراهیمی گل ساخت، الوکره ۴ تا خورد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الوکره در حالی که پس از دو ماه غیبت دوباره امید ابراهیمی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت ۲۲:۱۵ شنبه شب(به وقت ایران) در استادیوم سعود بن عبدالرحمن مقابل السد رده سومی قرار گرفت.

الوکره که در پنج هفته گذشته لیگ ستارگان قطر هیچ شکستی نداشته و دو پیروزی و سه تساوی کسب کرده بود، در دیدار مقابل السد نتوانست به روند بازی‌هایِ بدون باخت خود ادامه دهد و در یک مسابقه پُر گل مغلوب حریف پرستاره‌اش شد.

تیم فوتبال الوکره در مسابقه خارج از خانه مقابل السد که امید ابراهیمی را به‌طور کامل در اختیار داشت، با نتیجه چهار بر دو شکست خورد که پنجمین باخت فصل موجب شد ۲۷ امتیازی و در جایگاه چهارم جدول لیگ ستارگان قطر بمانند و فرصت رسیدن به دو امتیازی السد را در فاصله چهار هفته مانده به پایان بازی‌ها از دست بدهند.

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره که پیش از این در هشت مسابقه لیگ ستارگان قطر دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در دیدار مقابل السد حضور کامل در زمین داشت و روی یکی از دو گل تیمش تاثیرگذار ظاهر شد.

گل دوم الوکره در حالی در دقیقه ۸۷ به ثمر رسید که امید ابراهیمی پس از توپ‌گیری در میانه زمین در بین دو بازیکن السد، یک پاس در عمق به یوسف عبدالرزاق داد تا او هم دالا گلسون را در فرصت خوبی قرار دهد و این بازیکن هم گلزنی کند.

دیدگاه‌ها