کد خبر : 1898638 | 13 فروردين 1402 ساعت 09:56 | 34K بازدید | 14 دیدگاه

نمایشی برخلاف لئاندرو پریرا

پاسخ مثبت عبدی به اعتماد یحیی گل‌محمدی

مهاجم پرسپوليس برابر مس رفسنجان پایه‌گذار پیروزی تیمش لقب گرفت تا پاسخ اعتماد یحیی گل‌محمدی را به بهترین شکل بدهد.

پاسخ مثبت عبدی به اعتماد یحیی گل‌محمدی

به گزارش “ورزش سه”، سال جدید با یک پیروزی درخشان و حساس برای پرسپوليس شد تا آنها همچنان کورس قهرمانی را با امیدواری زیادی دنبال کنند.

بعد از شکست برابر سپاهان در آخرین بازی که در خانه نیز اتفاق افتاد، شرایط در صدر جدول کاملا علیه شاگردان یحیی گل‌محمدی شد. اولین بازی سال جدید برای پرسپوليس نیز مقابل مس رفسنجان بود تا نگرانی آنها بابت از کف رفتن شانس قهرمانی بیشتر شود. یحیی گل‌محمدی اما در این بازی سورپرایز و غافلگیری‌های ویژه‌ای برای حریف داشت و چند تغییر در ترکیب تیمش شکل داد که مهم‌ترین آنها اعتماد دوباره به مهدی عبدی در خط حمله بود.

عبدی هرچند در این بازی موفق به گلزنی نشد اما پیروزی سرخ‌ها را باید به نام وی نوشت؛ جایی که او در اواسط نیمه اول با فرار خود پشت مدافعان مس رفسنجان موفق به گرفتن پنالتی و اخراج از حریف شد و تیمش را کاملا در موقعیت برتری قرار داد. اتفاقی برخلاف بازی با سپاهان که یحیی گل‌محمدی به واسطه اخراج لئاندرو پریرا در نیمه اول، مجبور شد دقایق زیادی را ۱۰ نفره دنبال کند و در نهایت نیز شکست تلخ و شاید سرنوشت سازی را متحمل شد.

عبدی که هر زمان با اعتمادبنفس و انگیزه لازم در ترکیب تیم بکار گرفته شده، توانسته نقش موفقی از خود به جا بگذارد، این‌بار نیز به بهترین شکل پاسخ اعتماد یحیی گل‌محمدی را داده و باید دید در ادامه فصل نیز قادر خواهد بود رقابت در خط حمله را به سود خود دنبال کند و نقش تاثیرگذاری در تیم به نام خود کند یا خیر.

دیدگاه‌ها