کد خبر : 1898642 | 13 فروردين 1402 ساعت 11:12 | 14.4K بازدید | 1 دیدگاه

ششمی لیگ برای ما بی‌انصافی است

باهیا: با یک نفر کمتر، نمایش عالی، تبریک!

مدافع برزیلی مس رفسنجان می‌گوید اگر داور به ضررشان پنالتی نمی گرفت روند متفاوت پیش می‌رفت اما آن ها تا آخر جنگیدند.

باهیا: با یک نفر کمتر، نمایش عالی، تبریک!

به گزارش “ورزش سه مس رفسنجان بازی را یک بر صفر به پرسپولیس واگذار کرد و دقیقا اتفاقات دیدار با رفت رقم خورد. جفرسون باهیا در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: حرکات پرسپولیس را کنترل می‌کردیم و مساوی بازی می‌کردیم تا اینکه آن پنالتی اتفاق افتاد. داور در آن صحنه حضور داشت، فکر می کنم بیرون از محوطه خطا کرد. داور دوید تا پنالتی را به آن ها بدهد. بازی با 1 نفر کمتر سخت است اما باید به تیمم تبریک بگویم زیرا ما جنگجو بودیم و همه چیز را در زمین جا گذاشتیم حالا به بازی بعدی که داریم فکر می کنیم و بازی به بازی جلو می رویم. 

او در مورد قضاوت داور ادامه داد: داور در همان زاویه قرار داشت و همه دیدند که خارج از محوطه است و تصاویر گویای همه چیز هستند. به نظر من داوران باید بازی هایی را که سوت می زنند بازبینی انجام دهند زیرا چنین خطا هایی ممکن است هزینه داشته باشد اما من معتقدم اگر ما 11 در مقابل 11 بودیم نتیجه متفاوت می شد. 

مدافع مس در مورد اینکه کدام بازیکن پرسپولیس خطرناک تر بود گفت: بازی مقابل پرسپولیس همیشه سخت است، بازیکنان با کیفیت زیادی دارند و نمی توان از یک نفر نام برد، بنابراین کنترل آنها بسیار دشوار است، اما ما دفاع خوبی داشتیم و حرکات آنها را  کنترل کردیم. کمترین گل خورده گویای عملکرد رفسنجان در بخش دفاعی است. بازیکنان می دانند که باید در دفاع محکم باشیم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.

باهیا در مورد صحنه ای که فرصت گلزنی داشت گفت: فرصت داشتم اما ضربه سرم از وسط دروازه بیرون آمد اما تا آخر جنگیدیم. باید به تیم و مجموعه فنی مان تبریک بگویم که همیشه با هم هستیم و برای یک‌ هدف می جنگیم. 

وی در مورد رابطه اش با هواداران مس عنوان کرد: هواداران ما همیشه از ما حمایت می کنند زیرا ما نماینده شهرشان هستیم، آن ها هم برای ما بسیار اهمیت دارند. رابطه ام‌ با هوادران خیلی خوب است. 

بازیکن مس در خصوص جایگاهشان در جدول نظرش را اینگونه بیان کرد: به نظر من کمی بی انصافی است که در  رده 6 لیگ قرار بگیریم ما می توانیم در رده های بالاتر قرار بگیریم. چون در لیگ تساوی های زیادی داشتیم و همانطور که گفتم. اشتباهات زیادی در برابر تیم ما انجام شد، در نهایت امتیاز از دست دادیم، اما ما در حال جنگ هستیم. مس رفسنجان بازی های زیبایی انجام می دهد و ما قصد داریم تا پایان لیگ این کار را انجام دهیم.
باهیا در پایان در مورد اینکه به نظرش سخت ترین حریفشان چه تیمی بوده افزود: لیگ رقابتی است پس همه حریفان در این لیگ سخت هستند،حریف آسانی وجود ندارد و برای هوادارانی که می بینند لذت بخش است.  لیگ مدام سخت تر می شود و حریف شکننده ای وجود ندارند.

دیدگاه‌ها