کد خبر : 1898650 | 13 فروردين 1402 ساعت 12:32 | 15K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای وکلای ناگلزمان: یولیان را بی‌خبر اخراج کردند

وکلای یولیان ناگلزمان مدعی شدند این سرمربی آلمانی تا پیش از انتشار خبر برکناری‌اش در رسانه‌ها، از این موضوع اطلاعی نداشته است.

ادعای وکلای ناگلزمان: یولیان را بی‌خبر اخراج کردند

به گزارش ورزش سه، یک هفته پس از برکناری یولیان ناگلزمان از سرمربیگری بایرن مونیخ و انتصاب توماس توخل به عنوان جانشین او، چالش جدیدی بین مسئولان این باشگاه و سرمربی آلمانی ایجاد شد.

شبکه «اسکای» بیانیه‌ای از آژانسی که به عنوان مدیر برنامه ناگلزمان فعالیت می‌کند، منتشر کرد و گفت: «هیچ ارتباط یا تلاشی از سوی مدیریت بایرن برای تماس با یولیان وجود نداشت تا پیش از انتشار خبر در رسانه‌ها، او را از تصمیم اخراج مطلع کنند.»

این آژانس همچنین در این بیانیه اعلام کرد: «ما بودیم که به محض انتشار شایعات برکناری یولیان ناگلزمان، با حسن صالح حمیدزیچ تماس گرفتیم.»

اما صالح حمیدیچ، مدیر ورزشی بایرن، به اظهارات این آژانس واکنش نشان داد و در گفتگویی به Sport1 گفت: «زمانی که با توخل به توافق رسیدیم، من دو سه بار تلاش کردم با یولیان صحبت کنم. سپس با آژانس او تماس گرفتم و پس از آن دوباره با یولیان تماس گرفتم»

الیور کان، مدیرعامل بایرن نیز در این خصوص به دفاع از خود پرداخت و گفت: «تماس تلفنی با ناگلزمان برای اعلام حکم اخراج او مناسب نبود و به همین دلیل منتظر حضور او در دفتر مرکزی باشگاه در روز بعد بودیم.»

دیدگاه‌ها