کد خبر : 1898669 | 13 فروردين 1402 ساعت 14:47 | 43.1K بازدید | 15 دیدگاه

اولی هوینس:

اگر ناگلزمان به اسکی نرفته بود، شاید اخراج نمی‌شد!

اولی هوینس، رییس سابق بایرن مونیخ، معتقد است تصمیم یولیان ناگلزمان برای رفتن به تعطیلات در وقفه دیدارهای ملی اشتباه بود.

اگر ناگلزمان به اسکی نرفته بود، شاید اخراج نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، جنجال تصمیم ناگهانی بایرن مونیخ برای اخراج ناگلزمان و انتخاب توماس توخل به عنوان جانشین او همچنان ادامه دارد.

همان‌طور که حسن صالح حمیدزیچ و اولیور کان پیش از این اعتراف کرده بودند، این تصمیم به هیچ وجه با استقبال روبرو نشد و انتقادها از این دو نفر و در مجموع تمامی مدیران بایرن برای قطع همکاری با سرمربی سابق این تیم و نحوه انجام این کار همچنان ادامه دارد.

با این حال، هوینس معتقد است که این تصمیم به خودی خود اشتباه نبوده و شاید رفتار ناگلزمان بود که در نهایت باعث شد مدیران این باشگاه به چنین نتیجه‌ای برسند.

او در این باره به کیکر گفت: «یولیان ناگلزمان نباید پس از شکست برابر لورکوزن برای سپری کردن تعطیلاتش و اسکی کردن به سفر می‌رفت. اگر او در مونیخ مانده بود، آنها می‌توانستند در روز دوشنبه یا سه‌شنبه با او دیدار کنند و حرف بزنند و کسی چه می‌داند که در این صورت چه اتفاقی رخ می‌داد.»

1794252

رییس سابق بایرن در پاسخ به این سوال که چرا مدیران بایرن از ناگلزمان نخواستند که به سفر نرود اظهار داشت: «من تقریبا مطمئن هستم که آنها از این موضوع خبر نداشتند. سرمربی تیم برای تعطیلات نیاز به کسب اجازه از کسی ندارد.»

هوینس همچنین درباره حضور توخل روی نیمکت بایرن مدعی شد: «او بهترین راه حل است. دو نشست خبری‌اش بسیار قابل توجه بود و به خوبی نظراتش را ارائه کرد. باشگاه بایرن مونیخ همین است. او توانست در عرض دو روز همه چیز را به خوبی درک کند و عضوی از این باشگاه شود.»

او همچنین با اشاره به اظهارات لوتار ماتئوس که بایرن را به دروغگویی علنی متهم کرده بود اظهار کرد: «من مشکلی در رفتار بایرن نمی‌بینم، اما لوتار ماتئوس مشخصا مشکلی دارد. کسی که باید اظهاراتش را ثابت کند او است، نه بایرن.»

دیدگاه‌ها