کد خبر : 1898693 | 13 فروردين 1402 ساعت 20:02 | 19.4K بازدید | 9 دیدگاه

هنوز هم امیدوارم

اشکش: بازیکنان ما حق ندارند اعتصاب کنند

سرمربی نفت مسجد سلیمان بعد از شکست سنگین این تیم برابر تراکتور صحبت‌های تندی در کنفرانس خبری به زبان آورد.

اشکش: بازیکنان ما حق ندارند اعتصاب کنند

به گزارش “ورزش سه”، ابراهیم اشکش در مورد صحبت‌هایش بعد از بازی توضیحاتی ارائه داد. او می‌گوید اعتصاب کردن بازیکنان چاره کار نیست ‌و با این کار فقط به تیم لطمه وارد می‌شود.

این گفت‌وگو را در زیر بخوانید:

این رفتارها به شأن ما ضربه می‌زند

ما تازه به تیم اضافه شدیم و من یک بحث کلی کردم و‌ گفتم اعتصاب‌های بی‌مورد به تیم ضربه می‌زند. تمرین نباشد فوتبالیست نمی‌تواند تکنیک خود را نشان دهد و در قالب تاکتیکی قرار بگیرد. قبل از بازی پنج جلسه هم تمرین نکردیم چه انتطاری دارید از تیمی که تمرین نکرده مقابل یک‌ تیم حرفه‌ای مثل تراکتور بتواند خوب کار کند؟ من‌ انتظاری از بازیکنانم ندارم اما در چند روز گذشته به آن‌ها یادآوری کردم برای شأن و آبروی خودشان باید بیخیال یک‌سری مسائل شوند. باید کار کنند که رو‌ به جلو‌ بیایند چون این مسائل افکار مردم را جریجه‌دار می‌کند. تیم ما در ۴ بازی گذشته ۱۴ گل خورده، این رفتارها به شأن مردم، فوتبالیست‌ها و باشگاه لطمه می‌زند با بچه‌ها هم‌قسم شدیم تیم را جمع و جور کنیم و شرایط بهتری را رقم بزنیم.

از بازیکنانم گله دارم

فوتبالیست وقتی تمرین نکند با چه چیزی می‌خواهد بازی کند؟ تیم از بازی با گل گهر سیرجان در ۲۱ اسفند تمرین گروهی نداشته و ششم تازه تمرین کردند. بدن کم می‌آورد وقتی بدن جواب ندهد و مغز کار نکند هیچ چیز سر جای خودش قرار نمی‌گیرد. مصدومیت‌های زیاد تیم ما به خاطر تمرین نکردن و بدن‌های نا‌آماده هستند و من از بازیکنانم گله دارم که با تمرین نکردن هم به شخصیت خودشان ضربه می‌زنند و هم تیم را وارد بحران می‌کنند.

علت تمرین ۶ صبح

او در مورد برگزاری تمرین ساعت ۶ صبح گفت: من خواستم بچه‌ها به خودشان بیایند و بگویم این رفتارها دارد به همه چیز لطمه می‌زند و بعد از بازی با سیرجان سه روز تمرین هوازی گذاشتم، ساعت ۱۲ ظهر تمرین وزنه گذاشتم و بعد از ظهر تمرین چمن گذاشتم. الان هم گفتم باید بدن بچه‌ها را برگردانم حتی اگر بازی با رفسنجان را از دست بدهم. تمرینات تیم را به ساعت شش صبح منتقل کردیم تا شاید بازیکنان به خودشان بیایند و بدانند که خوردن پنج گل در مسجدسلیمان اتفاق قابل هضمی نیست و نباید تکرار شود.

1790547

تفاوت گل‌های دریافتی

من ۴ ،۵ بازیکنی که زمان آقای عنایتی خریداری شد را بازی دادم. فرهاد کرمانشاهی، رضا مغانلو، شیخ سلیمانی و یزدان دوست را بازی دادم. من ترکیب را عوض نکردم و با همان سیستم بازی کردم ولی بچه‌ها بدنی کم آورند. بازی قبل از من، تیم ۴ گل خورد. سه تا از استقلال و سه تا از پرسپولیس خوردند ولی این بازی نسبت به بازی‌های قبل یک‌ تفاوت داشت. سری‌های قبل تیم‌ تمرین می‌کرد ‌گل می‌خورد ولی این بازی تیم تمرین نکرد و گل خورد.

تعویض‌ها اجباری بود

۴ تعویض ما اجباری بود. دقیقه ۳۵ فرهاد کرمانشاهی رباط داخلی‌اش پاره شد، علی دغاغله از ناحیه مچ آسیب دید، رضا مغانلو مچش پیچید و‌ تا یک ماه آینده نمی‌رسد و امین هاشمی فر هم ضربه مغزی شد. از ۵ تعویض ۴ تای آن‌ها اجباری بوده. این مصدومیت‌ها به خاطر تمرین‌ نکردن به وجود می‌آید.
این موضوع برایم عجیب است

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پنجاه درصد از قرارداد بازیکنان تیم را پرداخت کرده‌اند ولی با این وجود باز هم بازیکنان تمرینات تیم را تحریم می‌کنند که این مسئله برای من عجیب است. من معتقدم بازیکن حق دارد که پولش را طلب کند اما از راه قانونی، نه اعتصاب و اجرا نکردن وظایفش، چراکه بازیکن در نهایت به پولش می‌رسد ولی لطمه‌ای که این اعتصابات روی وضعیت بدنی بازیکن می‌گذارد در نهایت تیم را دچار آسیب‌های بزرگی خواهد کرد.

هنوز هم به آینده امیدوارم

تیم نیم فصل اول توسط‌ کسی دیگر بسته شد و در نیم فصل دوم هم هفت جابه‌جایی توسط شخصی دیگر انجام شد و من به خاطر تعصبم روی شهرم قبول کردم که هدایت تیم را بپذیرم. هیچ بازیکنی را کنار نمی‌گذارم، هجده امتیاز باقی مانده و هزار و یک اتفاق ممکن است رقم بخورد و به آینده این تیم امیدوارم. خیلی حرف‌ها دارم و به وقتش بازگو‌ می‌کنم.

دیدگاه‌ها