کد خبر : 1898702 | 13 فروردين 1402 ساعت 21:47 | 23.5K بازدید | 5 دیدگاه

دو ایرانی دوباره در ترکیب الاهلی؛

بازگشت شجاع و کنعانی از شمال

دو ملی‌پوش ایرانی الاهلی در ترکیب این تیم مقابل الشمال حضور دارند.

بازگشت شجاع و کنعانی از شمال

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر امشب پیگیری می‌شود که در یکی از آنها، تیم الاهلی با بهره‌مندی از شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در فهرست بازیکنان خود، از ساعت ۲۲:۱۵ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه حمد بن خلیفه به مصاف الشمال رده دهمی می‌رود.

شجاع خلیل‌زاده که هفته گذشته در مسابقه تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل روسیه حضور کامل در زمین داشت و نمایش خوبی در خط دفاعی ارائه داد، امشب در بازگشت به قطر، دوباره برای الاهلی به میدان می‌رود و از ابتدا برابر الشمال بازی می‌کند.

این مدافع ایرانی که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر ۱۴ بازی انجام داده، قبل از فیفا دی در دیدار مقابل الوکره توانست یک پاس گل بدهد که امیدوار است امشب هم حضور موثری برابر الشمال داشته باشد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان، دیگر مدافع ایرانی الاهلی نیز پس از انجام دو بازی ملی مقابل روسیه و کنیا، امشب هجدهمین بازی فصل خود در لیگ ستارگان قطر را مقابل الشمال انجام می‌دهد و امیدوار است به هفتمین گل خود دست پیدا کند.

تیم فوتبال الاهلی با ۲۱ امتیاز در ۱۷ بازی، جایگاه هفتم جدول لیگ ستارگان قطر را به خود اختصاص داده که در صورت کسب هر نتیجه‌ای مقابل الشمال همین رتبه را حفظ می‌کند.

1837948

دیدگاه‌ها