کد خبر : 1898728 | 14 فروردين 1402 ساعت 01:59 | 46.9K بازدید | 8 دیدگاه

شکست الاهلی با ۲ ملی‌پوش ایرانی؛

اخراج کنعانی زادگان با یک دست!(عکس)

مدافع ایرانی الاهلی در شب شکست این تیم مقابل الشمال کارت قرمز مستقیم گرفت.

اخراج کنعانی زادگان با یک دست!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی که مثل همیشه شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان را در قلب خط دفاعی داشت، از ساعت ۲۲:۱۵ یکشنبه شب در استادیوم حمد بن خلیفه مقابل تیم رده دهمی الشمال قرار گرفت.

1838046

الاهلی که در سه هفته گذشته لیگ ستارگان قطر هیچ بردی به دست نیاورده و یک مساوی و دو باخت پیاپی داشت، مقابل الشمال برای خروج از بحران و کسب پیروزی تلاش می‌کرد، اما در دقیقه ۴۰ روی یک پاس چیپ پشت مدافعان و ضربه امجد عطوان دروازه خود را باز شده دید و با شکست یک بر صفر به رختکن رفت.

1838045

در نیمه دوم الاهلی برای جبران گل خورده تلاش کرد و جدی‌ترین موقعیت را در دقیقه ۶۳ به وجود آورد که توپ ارسالی از جناح راست زمین و ضربه سر تماشایی شجاع خلیل‌زاده با دفع عالی دروازه‌بان الشمال همراه شد و گل تساوی به ثمر نرسید.

1838047
شجاع پس از یک پاس گل در آخرین بازی خود در لیگ ستارگان، در این صحنه می‌توانست اولین گل خود در این رقابت‌ها را مقابل الشمال بزند که ضربه سر او دفع شد

در شرایطی که الاهلی به دنبال گل تساوی بود، در دقیقه ۸۷ ارسال یک توپ بلند به پشت مدافعان این تیم کاری کرد تا الشمال در آستانه یک حمله قرار بگیرد که کنعانی‌زادگان با دست مانع از پیشروی محمد سعید، مهاجم تعویضی حریف و قرار گرفتن او در موقعیت تک به تک شد که این اتفاق کاری کرد داور کارت قرمز مستقیم به او نشان بدهد.

1838049
کنعانی بخاطر این ضربه با دست و جلوگیری از حمله الشمال کارت قرمز گرفت
1838048
مدافع ایرانی الاهلی اعتقاد داشت توپ ابتدا به پای او برخورد کرده و بعد با دست ضربه زده که داور قطری بخاطر نزدیک بودن به صحنه اعلام کرد مهاجم الشمال توپ را زده و برخوردی با پای کنعانی نداشته است

در نهایت یاران شجاع و کنعانی این مسابقه خانگی را با شکست یک بر صفر پشت سر گذاشتند تا این باخت آنها را ۲۱ امتیازی نگه دارد و در جایگاه هفتم جدول لیگ ستارگان قطر حفظ کند.

دیدگاه‌ها