کد خبر : 1898768 | 14 فروردين 1402 ساعت 11:54 | 35.1K بازدید | 6 دیدگاه

این بازیکن بعد از 71 روز فیکس استقلال می‌شود

هافبک سنندجی استقلال بعد از مدت‌ها مقابل آلومینیوم به ترکیب اصلی این تیم برمی‌گردد.

این بازیکن بعد از 71 روز فیکس استقلال می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک نفس یکی از هافبک های توانمند استقلال محسوب می‌شود که امسال با توجه به ترافیک خط هافبک فرصت کمتری برای حضور در ترکیب ثابت پیدا کرده است.

آخرین باری که نیک نفس در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت، به دیدار با ملوان در هفته هفدهم لیگ برتر برمی‌گردد و بعد از آن ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفت در خط هافبک تیمش از وجود روزبه چشمی، آرش رضاوند و سعید مهری استفاده کند. در بازی گذشته مقابل ذوب‌آهن هم مهدی مهدی‌پور به ترکیب برگشت و جایگزین مهری شد.

حالا اما برای بازی بعدی با آلومینیوم اراک دست ساپینتو در خط هافبک بسته است. او چشمی و مهدی‌پور را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و از طرفی آرش رضاوند نیز به احتمال زیاد این مسابقه را از دست می‌دهد.

جدا از آنکه سعید مهری در شرایط موجود به خط هافبک برمی‌گردد، به احتمال فراوان شاهد فیکس شدن دوباره نیک نفس خواهیم بود. این هافبک سنندجی که در بازی‌های گذشته به عنوان یار تعویضی به زمین رفت و عملکرد خوبی هم داشت، حالا در برابر آلومینیوم بعد از 71 روز غیبت در ترکیب ابتدایی استقلال روز جمعه به میدان خواهد رفت.

نکته قابل توجه تغییر نفرات خط هافبک است. مهری و نیک نفس در ترکیب اصلی جایگزین چشمی و مهدی پور می‌شوند و اگر رضاوند هم به این بازی نرسد، شاهد حضور یک بازیکن دیگر در میانه میدان خواهیم بود.

1838106

دیدگاه‌ها