کد خبر : 1898833 | 14 فروردين 1402 ساعت 16:40 | 22.7K بازدید | 6 دیدگاه

احساسی نشدم

توخل: اهمیتی به اخراج پاتر نمی‌دهم

توماس توخل در نشست خبری امروز خود گفت که برکناری گراهام پاتر از هدایت چلسی برای او اهمیت چندانی ندارد.

توخل: اهمیتی به اخراج پاتر نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با توماس توخل، مربی جدید خود، پس از برتری 4-2 مقابل دورتموند در بوندسلیگا خود را مهیای دیدار برابر فرایبورگ در جام حذفی فوتبال آلمان می‌کند.

1838219

توخل در نشست خبری این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در مورد بازی فردا گفت: «قطعا بازی دشواری خواهد بود. بازی در جام حذفی همیشه سخت است ولی ما برد می‌خواهیم. فرایبورگ در سال‌های اخیر به خوبی پیشرفت کرده و تیمی با سازماندهی بالاست. متحد و هماهنگ بازی می‌کنند ولی ما می‌خواهیم به فینال برلین برسیم و باید برنده شویم.»

توخل در مورد غایبان تیمش در بازی فردا گفت: «نصیر مزراوی و تِل فردا غایب هستن ولی انتظار دارم چوپو موتینگ در دسترس باشد.»

توخل در مورد اخراج گراهام پاتر از هدایت چلسی نیز حرف زد: «دیشب متوجه این خبر شدم و  حضور من به عنوان مربی بایرن و برکناری پاتر به نوعی همزمان شد. من از کار در چلسی لذت می بردم ولی در این مدت چلسی تغییرات زیادی داشته و این خبر باعث احساساتی شدن من نشد. در واقع برایم اهمیت زیادی نداشت.»

توصیه به ناگلزمان برای پذیرفتن هدایت چلسی: «یولیان نیازی به توصیه من ندارد و می دانم که در این مورد با من حرف نخواهد زد.»

1837774

وضعیت سانه و موسیالا: «سادیو مانه را از زمان حضورش در لیورپول می شناسم و بازیکن فوق العاده سطح بالایی است. در لیورپول که بود، فصلی 20 تا 30 گل می زد و یک مهره کلیدی بود. هیچکس به توانایی‌های او تردید ندارد ولی او هم به زمان برای تطابق خود با بایرن نیاز دارد. ما به او اعتماد داریم و باید صبور باشیم. می‌دانم که مانه به فرم خوبش بر می‌گردد. درمورد موسیالا باید محتاط باشیم. برابر دورتموند 20 دقیقه بازی کرد و چون تازه از مصدومیت برگشته، 90 دقیقه بازی دادن به او درست و منطقی نیست. او می‌تواند در پست شماره هشت و 10 بازی کند و برابر فریبورگ احتمالا یک نیمه از او استفاده می کنم.»

نیمکت‌نشینی کانسلو برابر دورتموند: «در سیتی که بود، بارها برابر او قرار گرفتم و به خوبی می‌شناسمش. بازیکنی با قابلیت بازی با هر دو پا که کیفیتی بالا دارد. در دفاع چهار نفره می‌تواند هم در سمت راست و هم چپ بازی کند و خصوصیاتی متفاوت با پاوارد دارد. از حضور او در بایرن خوشحالم و قطعا به من کمک خواهد کرد. به او نیاز داریم.»

1831403

جریمه بازیکنان در صورت دیر رسیدن به تمرینات: «امیدوارم مجبور به استفاده از آن نشویم و باهم مجموعه ای متحد و منظم را بسازیم. البته من مخالفتی با آن ندارم ولی بسته به نحوه اجرای آن دارد.»

شیوه کار با ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال: «هیچ رازی وجود ندارد و هر باشگاه DNA خاص خودش را دارد. در پی اس جی همه چیز خاص بود و شرایط در انگلیس و آلمان هم متفاوت است. به همین دلیل مقایسه کردن دشوار می شود. چلسی و بایرن هر دو به دنبال پیروزی و کسب موفقیت هستند و فرهنگ مشابهی دارند. باشگاه هایی قدرتمند که قوانین را تعیین می‌کنند. در فرانسه شرایط متفاوت بود ولی نمی‌خواهم بگویم بهتر بود یا بدتر. مدیریت رختکن تیم‌های بزرگ اهمیت زیادی دارد.»

دیدگاه‌ها