کد خبر : 1898842 | 14 فروردين 1402 ساعت 17:50 | 33.9K بازدید | 1 دیدگاه

محمدی پشت خط حاج‌صفی مانده؛

چپ‌پای ایران ۴ ماه در حسرت بازی (عکس)

مدافع چپ ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ چهار ماه اجازه بازی پیدا نکرده است.

چپ‌پای ایران ۴ ماه در حسرت بازی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی تصورش را نمی‌کرد وقتی در سه بازی پیاپی جام جهانی ۲۰۲۲ که مقابل انگلیس، ولز و آمریکا در ترکیب تیم ملی ایران قرار گرفته بود، با یک بدشانسی بزرگ در آخرین مسابقه مواجه شود و مصدومیت کاری کند تا او چهار ماه از میادین دور شود و اجازه بازی پیدا نکند.

محمدی که قبل از جام جهانی در سه مسابقه از چهار دیدار آ. ا. ک آتن در سوپر لیگ یونان در ترکیب قرار گرفته بود، در قطر هم با نظر کارلوس کی‌روش سه بازی از ابتدا به زمین رفت، اما در لحظات پایانی نیمه اول دیدار برابر آمریکا بخاطر آسیب‌دیدگی تعویض شد و هنوز در هیچ رقابت ملی یا باشگاهی‌ای به میدان نرفته است.

مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن که عمل جراحی روی پای آسیب‌دیده‌اش را در لندن انجام داد، سه ماه پس از مصدومیت به شرایط بازی رسید و به لیست مسابقات این تیم اضافه شد، اما در چهار هفته پیاپی سوپرلیگ یونان پشت خط احسان حاج‌صفی، دیگر چپ‌پای تیمش مانده و از روی نیمکت کار را دنبال می‌کند.

1838235

میلاد محمدی که شب گذشته تصویرش در زمان ورود به ورزشگاه تومبا به ثبت رسید، امیدوار بود پس از سه هفته نیمکت‌نشینی پیاپی شانس بازی به‌عنوان یار جانشین را به دست بیاورد، اما تا پایان دیدار با پائوک نیمکت‌نشین بود.

میلاد محمدی که در فصل جاری سوپرلیگ یونان ۱۰ بازی انجام داده و یک پاس گل به ثبت رسانده، آخرین حضورش در میادین را ۱۲۴ روز پیش از دیدار شب گذشته مقابل پائوک در جام جهانی انجام داد و یک نیمه برابر آمریکا در زمین بود، ولی با یک مصدومیت فاصله طولانی مدتی از مسابقات تیمش گرفت و در اردوی اخیر تیم ملی هم غایب بود.

دیدگاه‌ها