کد خبر : 1898870 | 15 فروردين 1402 ساعت 02:30 | 7.8K بازدید | 2 دیدگاه

العین و فرصت بزرگی که از دست داد

احمد نورالهی در انتظار اولین لیفت جام در امارات

جدول رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات پس از پایان بازی‌های هفته بیست و یکم و در شرایطی که تنها پنج هفته تا پایان مسابقات باقی مانده، شاهد تغییر خاصی نبود.

احمد نورالهی در انتظار اولین لیفت جام در امارات

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ امارات در شرایطی به پایان رسید که دیدار شباب‌الاهلی و العین، دو تیم صدرنشین جدول رده‌بندی، با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا شباب‌الاهلی با 46 امتیاز در صدر قرار بگیرد و العین نیز با پنج امتیار کمتر، رتبه دوم را به خود اختصاص بدهد.

الوحده پس از تساوی صفر بر صفر مقابل شارجه 41 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد و شارجه نیز با 39 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

الوصل پس از باخت 1-2 مقابل الجزیره با 40 به رده چهارم سقوط کرد و الوحده نیز امتیاز خود را به 37 رساند و رده ششم را به خود اختصاص داد. همچنین عجمان با تساوی 1-1 با میزبان خود، البطائح، با 35 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت. البطائح هم به 18 امتیاز رسید و اختلاف خود را با منطقه خطر سقوط بیشتر کرد.

بنی‌یاس پس از پیروزی 4-2 مقابل الظفره که با 8 امتیاز در رده آخر قرار دارد، 22 امتیازی شد در رده دهم قرار گرفت و النصر نیز به سومین برد متوالی خود رسید و با نتیجه 3 بر صفر میهمان خود، اتحاد کلبا را شکست داد. النصر با این پیروزی، 23 امتیازی شد و رده نهم را به خود اختصاص داد و اتحاد کلبا نیز با 26 امتیاز در رده هشتم ایستاد.

همچنین دیبا الفجیره با پیروزی 1-0 مقابل خورفکان، امتیاز خود را به 11 رساند و در رده سیزدهم باقی ماند تا همچنان خطر سقوط این تیم را تهدید کند. خورفکان نیز با 21 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت.

حالا باید دید در شرایطی که تنها پنج هفته تا پایان رقابت‌های لیگ امارات باقی مانده، آیا تیمی موفق به جبران اختلاف امتیاز خود با شباب‌الاهلی و صعود به صدر جدول می‌شود یا در پایان، این یاران احمد نوراللهی هستند که جام را بالای سر می‌برند؟

دیدگاه‌ها