کد خبر : 1898894 | 14 فروردين 1402 ساعت 20:48 | 31.4K بازدید | 10 دیدگاه

قربانیان نامدار پروژه بازسازی یونایتد توسط تن‌هاخ

درخواست تن‌هاخ: یونایتد در نقل و انتقالات بی‌رحم باشد

پس از ثبت یک رکورد تابستانی در سال گذشته، منچستریونایتد در حال برنامه‌ریزی برای خروجی‌های بیشتری نسبت به فصل گذشته است.

درخواست تن‌هاخ: یونایتد در نقل و انتقالات بی‌رحم باشد

به گزارش "ورزش‌سه"، یونایتد در تابستان گذشته تنها برای دو بازیکن خروجی دستمزد دریافت کرد و 5 بازیکن با قراداد دائمی به این تیم اضافه شدند. اما آنها برای فصل آینده در حال برنامه‌ریزی برای خروجی بیشتر هستند. تن‌هاخ خواهان یک خانه‌تکانی گسترده در تیمش است و به نظر می‌رسد با فرا رسیدن تابستان تعداد قابل توجهی از بازیکنان فعلی به صلاحدید او باشگاه را ترک کنند. او در عین حال خواهان این است که یونایتد به جای بازیکنان خروجی مهره‌های مد نظرش را به سرعت خریداری کند.

- هری مگوایر، براندون ویلیامز، الکس تلس و آنتونی مارسیال بازیکنانی هستند که در تابستان احتمال جدایی آن‌ها وجود دارد. همچنین اریک بایی اگر نتواند به فرم خوبی برسد و باشگاه مارسی را برای عقد قرارداد دائمی متقاعد کند، یکی دیگر از خروجی‌های منچستریونایتد در تابستان خواهد بود.

1792973
- آنتونی الانگا و فاکوندا پلسیتری وینگرهای تیم احتمالا برای فصل آینده به صورت قرضی به تیم دیگری می‌روند. ضمن اینکه شرایط آماد دیالو برای فصل هنوز مشخص نیست؛ بازیکنی که به صورت قرضی در ساندرلند بازی می‌کند. درباره میسون گرینوود و ادامه حضورش هم هنوز تصمیم‌گیری نشده است.
- انتظار می‌رود یونایتد به پیشنهادات برای دروازه‌بان دوم تیم یعنی دین هندرسون گوش دهد. 
- در سوی دیگر تن‌هاخ به نظر می‌‎رسد تاب تحمل شرایط جیدن سانچو که طی 5 ماه گذشته فقط 5 مرتبه بازی کرده را دیگر ندارد.

1784016
- علاوه بر این‌ها اگرچه نیوکاسل برای جذب اسکات مک‌تومینای علاقه نشان داده است، اما یونایتد برنامه‌ای برای فروش این بازیکن که جوان‌ترین هافبک آن‌هاست، ندارد.

* در حوزه خرید بازیکن، تن‌هاخ خواهان جذب یک مهاجم کلاسیک است و ترجیح او کسی جز هری کین نخواهد بود. او همچنین به دنبال جذب یک هافبک دینامیک است و به این منظور فرانکی دی‌یونگ از بارسا و جود بلینگام از دورتموند را هدف گرفته است. منچسترایونینگ نیوز مدعی است تن‌هاخ به جذب یک دفاع وسط هم علاقه‌مند است هر چند این موضوع به آینده مگوایر و ویکتور لیندلوف بستگی دارد.

1833463
*در خط دروازه نیز مدیران منچستریونایتد در تلاش هستند تا قرارداد جدیدی را با ده‌خیا به جای تمدید قرارداد امضا کنند تا بتوانند دستمزد این دروازه‌بان اسپانیایی را کاهش دهند. ده‌خیا در حال حاضر چیزی حدود 280 هزارپوند در هفته دستمزد می‌گیرد که تا پیش از ناکامی یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا 375 هزار پوند بود.

دیدگاه‌ها