کد خبر : 1898899 | 14 فروردين 1402 ساعت 21:16 | 24.5K بازدید | 8 دیدگاه

عکس‌های پوستری سیدحسین به سبک غلامپور

سیدحسین حسینی آماده است تا در یکی از حساس‌ترین دیدارهای پایان فصل برای تیمش به میدان برود.

عکس‌های پوستری سیدحسین به سبک غلامپور

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی، باید یکی از سخت‌ترین دیدارهای خود را برگزار کند. جدال برابر آلومینیوم اراک که در 12 دیدار گذشته و در جریان بازی، شکستی را متحمل نشده و آخرین باخت آن‌ها به بازی 14 دی ماه برابر فولاد برمیگردد.

یکی از امیدهای استقلال برای پیروزی در این بازی سخت، سیدحسین حسینی است. سنگربانی که موفق شده در 2 دیدار قبل دروازه تیمش را بسته نگه دارد و کلین شیت او در اراک، می‌تواند آبی‌ها را یک گام به سمت پیروزی نزدیک کند.

حسینی که در دیدار تیم ملی برابر کنیا نیز به میدان رفت، قصد دارد تا برای دومین سال متوالی، جام قهرمانی را بالای سر ببرد. تفاوت این دوره با فصل قبل در این است که سیدحسین امسال می‌تواند به عنوان کاپیتان قهرمانی تیمش را جشن بگیرد.

گلر شماره یک استقلال که در تمرینات حسابی آماده نشان داده، زیر نظر بهزاد غلامپور، خود را برای دیدارهای حساس پایان فصل آماده می‌کند تا خیال ساپینتو بابت دروازه تیمش راحت باشد.

غلامپور که خود زمانی به دلیل رفلکس‌های دیدنی در دروازه استقلال و تیم ملی جزو گلرهای شماره یک فوتبال ایران به شمار می‌رفت، این روزها وظیفه دارد تا سیدحسین را برای دیدارهای سرنوشت‌ساز لیگ آماده کند و شاید این مسئله نیز نتیجه داده که حسینی در تمرینات، شیرجه‌هایی می‌زند که هواداران را به یاد دوران جوانی مربی گلرهای استقلال می‌اندازد.

1838303

دیدگاه‌ها