کد خبر : 1898928 | 15 فروردين 1402 ساعت 08:45 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

قرعه ما در حذفی اصلا راحت نیست

هشدار وینگر هوادار: خوش‌خیال نیستیم

هافبک هوادار می‌گوید این تیم در نیم فصل دوم جا افتاده‌تر شده و امید زیادی به جام حذفی دارند اما استقلال ملاثانی را حریف راحتی نمی‌دانند.

هشدار وینگر هوادار: خوش‌خیال نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی یکی از خریدهای نیم فصل هوادار تهران بود که در این مدت توانسته به مس کرمان نیز گل بزند. ابراهیمی در خصوص بازی هفته گذشته با ملوان گفت: اوضاع خوبی داریم، خدا را شکر توانستیم بازی ملوان را با برد پشت سر بگذاریم، یک برد بیرون از خانه خوب بود.

او در مورد بازی هفته بعدشان با پیکان توضیح داد: بازی پیکان هم به نظرمان سخت است. وقتی یک تیمی برد خارج از خانه می‌آورد و تیمی می‌بازد، بازی این دو تیم خیلی سخت می‌شود. اگر باهوش نباشیم پیکان به ما ضربه می‌زند چون آنها به فولاد باختند و ما در انزلی بردیم و اگر نکات کادر فنی را مو به مو انجام ندهیم کار برای‌مان سخت می‌شود. امیدوارم سه امتیاز را بگیریم.

این بازیکن در خصوص شرایط هوادار بیان کرد: در مجموع تیم یک دستی داریم و از نیم فصل که من اضافه شدم نسبت به نیم فصل اول تیم جا افتاده‌تر شده است.

1797821

او در مورد شرایط خودش گفت: من تمام تلاشم را نه در این تیم بلکه هرجایی بودم کردم و بقیه‌اش دست بالایی است. من پیش وجدان خودم راحتم و بقیه‌اش دست خداست. اگر من بازی کردم بهتر است و اگر نه برای تیم دعا می‌کنم.

ابراهیمی در مورد قرعه هوادار در جام حذفی با استقلال ملاثانی بیان کرد: جام حذفی در این چندسال جام شگفتی‌ها بوده است. سالی که در نفت تهران بودم، صنعت ساری سه تیم لیگ برتری حذف کرد و در پنالتی به زور آنها را بردیم. این مثال‌ها در مورد رایکای بابل و داماش گیلان هم بوده است و نمی‌شود گفت چون با استقلال ملاثانی بازی داریم کارمان راحت است و خوش خیال نیستیم. اتفاقا قرعه ما سخت‌تر است و نمی‌توانیم راحت ببریم. در جام حذفی باید از تک فرصت استفاده کنیم. ما به بالاترین چیز نگاه می‌کنیم و چه بهتر که در این جام قهرمان شویم.

دیدگاه‌ها