کد خبر : 1899004 | 15 فروردين 1402 ساعت 13:21 | 16.5K بازدید | 6 دیدگاه

شما در تبانی و این اقدامات سابقه دارید

پورموسوی: آقای مربی به دنبال فریب بازیکنانم نباش!

سرمربی استقلال خوزستان مدعی شده که برخی به دنبال سنگ‌اندازی علیه تیم او و دیگر مدعیان صعود هستند تا به خواسته خود دست یابند.

پورموسوی: آقای مربی به دنبال فریب بازیکنانم نباش!

به گزارش “ورزش سه”، استقلال خوزستان بعد از مدت‌ها حضور در لیگ دسته اول اکنون در هفته‌های پایانی با اختلاف دو امتیازی با دیگر مدعیان صعود شانس بزرگی برای پایان دادن به حسرت خود دارد.

در هفته‌های پایانی و در دسته‌های پایین‌تر البته معمولا گاها شاهد این هستیم که اتفاقات خارج از فوتبال سهم زیادی در برهم خوردن تمرکز و معادلات صعود و سقوط ایفا می‌کند. موضوعی که اکنون سیروس پورموسوی مدعی است برخی‌ها با ایجاد جو روانی به دنبال دستیابی به هدف خود و سنگ‌اندازی در مسیر استقلال خوزستان هستند.

پورموسوی بدون اشاره به نام سرمربی خاصی نسبت به این موضوع اینطور واکنش داده و گفته: متاسفانه مدتی است که بعضی از آقايانی كه در مسائل تبانی در فوتبال ايران يد طولایی دارند و  هيچوقت دست بردار نخواهند بود دوباره دست به کار شده‌اند. الان كه از كورس رقابت عقب افتاده‌اند دوباره دست بكار شده‌اند و با استفاده ابزاری از بعضی پيج‌ها قصد تخريب و شايعه‌پراكنی بين تيم‌ها، مربيان و بازيكنان را براي برهم زدن تمركزشان دارند.

در شرایطی که طی هفته‌های پایانی رقابت صعود بین تیم‌های استقلال خوزستان، فجرسپاسی، سایپا و خیبر خرم‌آباد است، سرمربی آبی‌ها خوزستانی اینطور گلایه‌هایش را ادامه داده و می‌گوید: البته اگر به نتايج و عملكرد خودشان نگاه بیندازید متوجه خواهيد شد که اتفاقا بیشترین شك و شبه بيشتر در نتايج آنها وجود دارد. اين رفتارها و كارها  به قول قديمي‌ها چيپ شده و ديگر  جواب نخواهد داد.

پورموسوی در پایان ضمن اعلام قدردانی از عملکرد شاگردانش، وعده داده که بعد از دیدار این هفته تیمش مقابل شمس آذر مدعی در این خصوص توضیح کاملی خواهد داد: قطعا هفته آينده كامل‌تر و شفاف‌تر صحبت خواهم كرد. مربيان و بازيكنان عزيز، به شرافت و پاكي شماها شكي نيست فقط مواظب باشيد كسي از در دوستي از شما سؤاستفاده نكند و فريب قول‌ها و پيشنهادات سال بعد را نخوريد چون واقعيت ندارد و اقدام چندین و چند ساله آنها برای فریب دادن بوده است.

دیدگاه‌ها