کد خبر : 1899074 | 15 فروردين 1402 ساعت 19:40 | 10.9K بازدید | 9 دیدگاه

برنامه مشترک چلسی و اورتون به یاد کریستین آتسو

دو باشگاه چلسی و اورتون برای کمک به سازمان خیریه‌ برنامه‌‌ای مشترک برگزار می‌کنند که ستاره سابق دو تیم، کریستین آتسو، که در زلزله اخیر ترکیه کشته شد به آن کمک می‌کرد.

برنامه مشترک چلسی و اورتون به یاد کریستین آتسو

به گزارش "ورزش سه"، کریستین آتسو، ستاره غنایی که در زمان وقوع زلزله شدید در ترکیه، به عنوان بازیکن تیم هاتای‌اسپور در این کشور حضور داشت بعد از چند روز دلهره و بی‌خبری از زیر آوار بیرون کشیده شد و دنیای فوتبال را در غم و حیرت فرو برد.

آتسو که پیش از حضور در فوتبال ترکیه سابقه بازی کردن در چند باشگاه لیگ برتر انگلیس از جمله نیوکسل، چلسی و اورتون را داشت فعالیت‌های خیریه گسترده‌ای انجام می‌داد. دو باشگاه سابق او چلسی و اورتون تصمیم گرفتند در برنامه‌ای مشترک برای کمک به یکی از فعالیت‌های خیریه کریستین آتسو همکاری کنند.

1838596

دو باشگاه چلسی و اورتون با برگزاری مراسمی پیراهن‌هایی که بازیکنان دو تیم در جریان تساوی 2-2 اخیرشان به تن کرده بودند را با امضای آنها به فروش می‌رسانند. این پیراهن‌ها به صورت حراجی و مزایده به فروش خواهد رسید. درآمد حاصل از این برنامه دو باشگاه صرف کمک به ساخت مدرسه‌ای در غنا می‌شود که پروژه ساخت و ساز آن با کمک‌های کریستین آتسو آغاز شده بود.

1838597

سزار آسپیلی‌کوئتا، کاپیتان چلسی، با اعلام این خبر از هواداران و فعالان خیریه خواست در این برنامه مشارکت کنند. او در صحبت‌های خود گفت: "این برنامه به ما کمک می‌کند تا یاد کریستین را زنده نگه داریم. کسی که چلسی همچنان دوستش دارد و دلش برای او تنگ شده است. ما روز 18 مارس در کنار دیگر هم‌تیمی‌های سابق او یعنی بازیکنان اورتون در برنامه خیریه‌ای به یاد او شرکت می‌کنیم. کریستین پروژه ساخت یک مدرسه در کشورش غنا را شروع کرده بود و ما قصد داریم به پروژه او کمک کنیم."

1838598

دیدگاه‌ها