کد خبر : 1899152 | 16 فروردين 1402 ساعت 09:53 | 15.3K بازدید | 4 دیدگاه

لواندوفسکی: باورم نمی‌شد ناگلزمان را اخراج کردند

روبرت لواندوفسکی، ستاره سابق بایرن مونیخ، می‌گوید از اخراج یولیان ناگلزمان شگفت‌زده شده است.

لواندوفسکی: باورم نمی‌شد ناگلزمان را اخراج کردند

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی تابستان سال گذشته بایرن مونیخ را به مقصد بارسلونا ترک کرد تا تجربه‌های جدید و متفاوتی را پس از تجربه موفقیت‌های بسیار با قهرمان آلمان به دست آورد.
 
بسیاری معتقد بودند که حضور ناگلزمان روی نیمکت بایرن یکی از دلایل جدایی این ستاره لهستانی از این تیم بوده اما خود این بازیکن تاکید دارد که چنین ادعایی به هیچ وجه درست نیست و او تنها برای کسب تجربه بیشتر این باشگاه را ترک کرده است. 
لوا در گفتگو با بیلد و در واکنش به اخراج ناگلزمان از بایرن اظهار داشت: «این تصمیم برای من باورنکردنی بود. شرایط در لیگ قهرمانان برای آنها عالی بود. در لیگ هم شاید سبک بازی طبق خواسته آنها پیش نمی‌رفت اما قهرمانی همچنان در دسترس بود و به همین دلیل از این تصمیم تعجب کردم.»

1838736

او درباره تاثیر این مربی روی جدایی‌اش از بایرن اضافه کرد: «ناگلزمان هیچ تاثیری نداشت. من فقط احساس کردم که اگر بیشتر در مونیخ بمانم عشقم به فوتبال را از دست می‌دهم. البته که همچنان کارم را انجام می‌دادم اما لذتی وجود نداشت و بیشتر وظیفه بود. دوست نداشتم چنین حسی داشته باشم و برای خودم و باشگاه خوب نبود. من همیشه بازی کردن در لیگی دیگر را در ذهن داشتم. برای مدتی طولانی در آلمان بودم و دوست داشتم زبانی جدید یاد بگیرم و پیشرفت کنم.»
این ستاره بارسلونا در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند از بین پپ گواردیولا به عنوان مربی سابقش و بایرن به عنوان تیم سابقش، کدام یک به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود خواهند کرد گفت: «این بازی بسیار جذابی خواهد بود. همه چیز کاملا به شرایط این دو تیم در روز بازی بستگی دارد. شانس صعود از این بازی 50-50 است.»

لواندوفسکی همچنین به تجربه بازی تحت هدایت هانسی فلیک اشاره کرد و ادامه داد: «من بهترین دورانم در بایرن را در زمان حضور هانسی داشتم. ما در همه رقابت‎‌ها قهرمان شدیم. به رویایم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان رسیدم. ما بدون توجه به تیمی که مقابل‌مان قرار داشت پیش می‌رفتیم. این دوره خیلی خیلی خوبی بود.»

دیدگاه‌ها