کد خبر : 1899178 | 16 فروردين 1402 ساعت 11:37 | 32.6K بازدید | 3 دیدگاه

حسن صالح حمیدزیچ:

حذف بایرن ناامیدکننده بود اما تقصیر توخل نیست

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، معتقد است که توماس توخل نقشی در شکست این تیم برابر فرایبورگ نداشته است.

حذف بایرن ناامیدکننده بود اما تقصیر توخل نیست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف فرایبورگ رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

آنها با این شکست از صعود به مرحله بعدی بازماندند تا برای سومین سال پیاپی به عنوان تیمی که بیشترین تعداد قهرمانی در این رقابت‌ها را به دست آورده نتوانند در فینال حضور داشته باشند. 

توخل که به تازگی به عنوان جانشین یولیان ناگلزمان روی نیمکت بایرن نشسته هم در این دیدار برای اولین بار طعم شکست را در بایرن چشید تا خیلی زودتر از حد تصور با سختی کارش روبرو شده باشد.

1835466

با این حال به نظر می‌رسد که مدیران بایرن به هیچ وجه به خاطر این شکست از این مربی آلمانی ناراحت نیستند و صالح حمیدزیچ تاکید کرد که آنها او را به خاطر حذف از این رقابت‌ها مقصر نمی‌دانند. 

مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ پس از پایان این بازی در گفتگو با کیکر اظهار داشت: «بازی مطابق خواسته ما پیش نرفت و ما از سبک بازی اصلا راضی نبودیم. بازی باید کاملا متفاوت انجام می‌شد. این حذف ناراحت‌کننده بود اما باید بدانیم که این باخت هیچ ربطی به سرمربی تیم ندارد.»
او در پاسخ به این سوال که آیا بایرن قرار است در تابستان پیش رو مهاجمی را به خدمت بگیرد گفت: «البته که ما جلساتی را برگزار خواهیم کرد تا ببینیم که باید در پنجره نقل و انتقالات چه اقداماتی را انجام دهیم.»

دیدگاه‌ها