کد خبر : 1899666 | 18 فروردين 1402 ساعت 21:34 | 33K بازدید | 10 دیدگاه

واکنش توخل به اولین باخت: دنیا به آخر نرسیده

توماس توخل در آستانه بازی دوباره با فرایبورگ بعد از شکست مقابل این تیم در جام حذفی سعی کرد در مقابل موج انتقادها ایستادگی کند و فضا را برای بازیکنانش تلطیف کند.

واکنش توخل به اولین باخت: دنیا به آخر نرسیده

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در دومین دیداری که به عنوان سرمربی بایرن مونیخ روی نیمکت این تیم نشست در یک‌چهارم نهایی جام حذفی آلمان مقابل فرایبورگ شکست خورد تا اولین شکست او به عنوان سرمربی بایرن مونیخ با حذف از یک رقابت همراه بشود.

توخل فردا شنبه بار دیگر مقابل فرایبورگ قرار می‌گیرد و دیدار فردای دو تیم در بوندس‌لیگا خواهد بود. سرمربی جدید بایرن در آستانه این بازی می‌گوید ضعف‌های تیمش را می‌شناسد ولی بایرن باید شکست مقابل فرایبورگ در جام حذفی را فراموش کند.

توخل در آستانه بازی بایرن و فرایبورگ گفت: "ما باید واکنش نشان بدهیم. در هر شرایطی تیم باید با این ذهنیت وارد هر بازی بشود که گویا می‌خواهد از حریف انتقام بگیرد. حتی اگر چند روز پیش در یک مسابقه حذفی به آنها نباخته باشد".

1839617

سرمربی جدید بایرن در ادامه گفت نمی‌خواهد بازیکنانش را مقصر شکست مقابل فرایبورگ قلمداد کند. او گفت: "هم عملکرد تیم ما به اندازه کافی برای پیروزی خوب بود و هم بچه‌ها می‌خواستند به پیروزی برسند. ما روی دو توپ بلند به شکلی بی‌رحمانه مجازات شدیم و تنها در چند لحظه کوتاه به حریف اجازه دادیم از فضاهای خالی استفاده کند. ما دقت لازم را نداشتیم و شاید بشود گفت گاهی اراده‌مان برای پیروزی کافی نبود".

توخل در ادامه گفت در بازی‌های حذفی که برد و باخت به معنای مرگ و زندگی خواهد بود همیشه باید انتظار نتایج عجیب را داشت. او گفت: "این نتایج در بازی‌های حذفی ممکن است. ما حذف شدیم و باید این واقعیت را بپذیریم".

سرمربی جدید بایرن گفت صدرنشینی تیمش در بوندس‌لیگا باید حفظ شود و تیم او در بازی مقابل سیتی در لیگ قهرمانان تنها به فکر پیروزی و صعود است. توخل در این باره گفت: "حتی اگر شما دوست نداشته باشید این را از من بشنوید، ولی باید بگویم که در بازی مقابل فرایبورگ ما نقاط مثبتی هم داشتیم. ببینید، من خودم هم دوست ندارم چنین چیزی را بشنوم چون باخته‌ایم ولی واقعیت، واقعیت است. در بازی حذفی شما نمی‌توانید نتیجه را نادیده بگیرید، ولی باز هم می‌گویم نتیجه آن بازی همه واقعیت نبود".

دیدگاه‌ها