کد خبر : 1899382 | 17 فروردين 1402 ساعت 12:48 | 20.1K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای ماتئوس تایید شد: هویت بایرن از دست رفته

باستین شواین اشتایگر، ستاره سابق بایرن مونیخ، هم در تایید صحبت‌های لوتار ماتئوس از تصمیمات مدیران این باشگاه انتقاد کرد.

ادعای ماتئوس تایید شد: هویت بایرن از دست رفته

به گزارش "ورزش سه"، جنجال و حواشی اخراج یولیان ناگلزمان از بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد و به نظر نمی‌رسد که به این زودی تمام شود. 

اقدام ناگهانی مدیران این باشگاه در قطع همکاری با این مربی آلمانی و انتخاب سریع توماس توخل به عنوان جانشین او باعث شد که بسیاری از بازیکنان سابق این تیم و همچنین هواداران بایرن از این رفتار انتقاد کنند. 

شواین اشتایگر هم حالا به جمع منتقدان پیوسته است. او در این باره گفت:« بله، واقعیت این است که هویت بایرن کمی از دست رفته است، این در مقایسه با 10 سال پیش یا زمان دیگری است. همه چیز همیشه به شخصیت‌هایی که در حال کار هستند و نسل بازیکنان مربوط است که عامل مهمی به حساب می‌آیند.»
 

1734136


ماتئوس نیز پیش از این انتقادهای تندی را علیه این تصمیم مدیران بایرن مطرح کرده و حتی در پخش زنده تلویزیونی با اولیور کان که از اظهارات هم تیمی سابقش به شدت ناراحت بود وارد جنگ لفظی شده بود. 

این اسطوره فوتبال آلمان پس از مطرح شدن این اظهارات از سوی شواین اشتایگر اضافه کرد:« من خوشحال نیستم! اما صحبت‌های او بیشتر و بیشتر نظریه من را تایید می‌کند. این ادعایی بد و شخصی نیست. صرفا زمانه است که تغییر کرده است.»

 

دیدگاه‌ها