کد خبر : 1899395 | 17 فروردين 1402 ساعت 14:02 | 1.7K بازدید | 2 دیدگاه

به‌دنبال کسب رتبه‌ بهتر هستیم؛

مربی هوادار: با پیکان یک دربی دوستانه داریم

ایمان عالمی، مربی هوادار، می‌گوید تیم‌شان برای کسب رتبه‌ بهتر در پایان لیگ تلاش خواهد کرد.

مربی هوادار: با پیکان یک دربی دوستانه داریم

به گزارش "ورزش سه"، ایمان عالمی، مربی هوادار تهران، در تشست خبری پیش از بازی با پیکان در صحبت‌های ابتدایی خود گفت: در ابتدا سال جدید را به همه هم‌میهنان عزیزمان تبریک می‌گویم. در ماه مبارک رمضان هستیم و انشاالله طاعات و عبادات همه مورد قبول درگاه الهی قرار گرفته باشد. در رابطه با بازی باید عرض کنم که این یک دربی است. یک دربی دوستانه بین ما و پیکان برگزار می‌شود. ما ارتباط خوبی را بین کادرفنی پیکان داریم. پیکان تیم بسیار خوب با برنامه و با بازیکنان باکیفیتی است. انشاالله بازی بسیار خوبی داشته باشیم و یک بازی با قضاوت خوب را ببینیم.

عالمی در خصوص جایگاه دو تیم در جدول بیان کرد: دو تیم در میانه جدول هستند و هیچ مشکل و حساسیتی فکر نمی‌کنم باشد. هفته گذشته هم هفته خوبی داشتیم. هیچ اتفاق خاصی برای پیکان و هوادار نمی‌افتد و خطری این تیم‌ها را تهدید نمی‌کند. فردا بازی خوبی خواهیم داشت.

1837830

او در پایان راجع به جایگاه هوادار اضافه کرد: من فکر می‌کنم که تا اینجای کار جایگاه خوبی داریم، ولی دنبال تثبیت جایگاه بهتری هستیم. با توجه به بازیکنان جوان و باتجربه‌ای که در اختیار داریم فکر می‌کنم آینده روشنی برای تیم خواهد بود. چهار تیم تهرانی هستند که همیشه دوستانه رقابت کردند و هفته دیگر هم یک دربی با استقلال داریم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

ویدئو: 276935

دیدگاه‌ها