کد خبر : 1899401 | 17 فروردين 1402 ساعت 14:25 | 172.9K بازدید | 19 دیدگاه

عبدالصمد ازلزولی؛

تنها بارسایی دنیا که از حذف بارسلونا خوشحال شد!

عبدالصمد ازلزولی که در اسپانیا به او اِز عبده می‌گویند، بدون شک تنها بارسایی دنیاست که دیشب از شکست بارسلونا برابر رئال خوشحال شد.

تنها بارسایی دنیا که از حذف بارسلونا خوشحال شد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در نوکمپ برابر رئال مادرید با چهار گل شکست خورد و نتوانست به فینال کوپا دل ری برسد. بارسا بازی رفت را در برنابئو 0-1 برده بود، ولی دیشب برابر رئال حریفی برای گفتن نداشت و تحقیر شد. قطعا شبی کابوس‌وار برای هواداران بارسلونا بود، ولی عبدالصمد ازلزولی وضعیتی متفاوت داشت و خوشحال بود.

1839169

عبده مراکشی که بازیکن بارسلوناست، ولی قرضی برای اوساسونا بازی می‌کند، در صورت راهیابی بارسا به فینال نمی‌توانست برابر این تیم به میدان برود. در تابستان ابتدا او قراردادش را با بارسا تا 2026 تمدید کرد و در آن بند فسخ 200 میلیون یورویی نیز گنجانده شد. عبده سپس قرضی به اوساسونا رفت و در قراردادش بندی وجود دارد که بر اساس آن، او نمی‌تواند در هیچ تورنمنتی برابر بارسا به میدان برود؛ مگر اینکه اوساسونا مبلغی به عنوان غرامت بپردازد. 

1839170

دیشب بارسا حذف شد و به این ترتیب عبده می‌تواند 16 اردیبهشت در فینال برابر رئال مادرید به میدان برود. او از ستاره‌های این فصل اوساسوناست و حضورش در میدان برای این تیم کلیدی است.

دیدگاه‌ها