کد خبر : 1899565 | 18 فروردين 1402 ساعت 11:57 | 36.9K بازدید | 25 دیدگاه

ادعای جالب: اوسیمن بهتر از هالند و جانشین مسی!

مدیر برنامه ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، معتقد است که او عملکردی بهتر از ارلینگ هالند دارد و می‌تواند جانشین لیونل مسی در پی اس جی شود.

ادعای جالب: اوسیمن بهتر از هالند و جانشین مسی!

به گزارش "ورزش سه"، اوسیمن این فصل به یکی از چهره‌های درخشان فوتبال اروپا تبدیل شده و نقش مهمی در صدرنشینی ناپولی در لیگ ایتالیا ایفا کرده است.

او موفق شده 25 گل برای این تیم به ثمر برساند و حالا بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی هستند. باشگاه‌های بزرگی مانند منچستریونایتد و چلسی علاقه زیادی به او دارند و احتمالا پاری سن ژرمن هم به زودی به عنوان خریداری جدی وارد این رقابت خواهد شد.

1837564

آندره‌آ دی آمیکو در گفتگو با رادیو 24 درباره این بازیکن اظهار داشت: «اوسیمن در حال حاضر بهترین مهاجم دنیای فوتبال است. بله، او حتی از ارلینگ هالند هم بهتر است. این بازیکن مطمئنا گزینه‌های بسیاری خصوصا در انگلیس دارد و پاری سن ژرمن هم که در آستانه از دست دادن بازیکنی مهم در خط حمله است در بین علاقه‌مندان به او قرار دارد. من فکر می‌کنم که مسی به اینترمیامی خواهد رفت اما این فقط نظر من است.»

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که اوسیمن پیش از این بارها تاکید کرده که در حال تمام تمرکزش روی موفقیت با ناپولی است و البته مدیران این باشگاه ایتالیایی هم حاضر نیستند به این آسانی با فروش او موافقت کنند.

دیدگاه‌ها