کد خبر : 1899583 | 18 فروردين 1402 ساعت 13:49 | 22.1K بازدید | 38 دیدگاه

تیم کامل در اختیار مورایس؛

ترکیب احتمالی سپاهان در بازی سرنوشت‌ساز

ژوزه مورایس تا ساعاتی دیگر تیمش را برای حضور در یکی از مهم‌ترین مسابقات فصل به زمین می‌فرستد.

ترکیب احتمالی سپاهان در بازی سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش‌ سه"، آخرین دیدار هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد؛ جایی که سپاهان به مصاف تراکتور می‌رود و با توجه به پیروزی شب گذشته پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل ملوان، نباید غفلت کند؛ چرا که فاصله آنها در صدر با توجه به بازی استقلال در اراک ممکن است کمتر از 4 و 3 امتیاز با سرخابی‌ها شود.

البته نکته خوش‌بینانه درباره سپاهان این است که ژوزه مورایس تمامی بازیکنانش را به طور کامل برای این دیدار حساس در اختیار دارد و می‌تواند با هر روش و ترکیبی که تمایل دارد، تیمش را به این مسابقه بفرستد.

*خط دفاعی: خروجی احتمالی یزدانی از ترکیب اصلی 
با این حال بعید به نظر می‌رسد شاهد تغییرات آنچنانی در ترکیب سپاهان باشیم. با این وصف اگر خروج سیاوش یزدانی با اتمام محرومیت محمد دانشگر را از ترکیب محتمل بدانیم، خط دروازه و خط دفاعی چهارنفره سپاهان با پیام نیازمند، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور و رامین رضائیان بسته خواهد شد. البته که یزدانی در مصاف برابر صنعت نفت آبادان عملکرد بسیار خوبی داشت و همین نمایش ممکن است دانشگر یا نیلسون را نیمکت‌نشین کند.

*خط میانی: تشکیل مثلث با کاپیتان 
ورود جلال علی‌محمدی به ترکیب اصلی یکی از موردتوجه‌ترین تغییرات مورایس طی هفته‌های اخیر بوده است. مسعود ریگی، محمد کریمی و جلال علی‌محمدی به عنوان سه بازیکن خط میانی طلایی‌پوشان در سه بازی اخیر فعالیت کرده‌اند و به نظر می‌رسد در بازی مقابل تراکتور هم همین آرایش در زمین برای کنترل بخش میانی زمین دیده شوند.

*مثل خط هجومی؛ شهریار، فرشاد و امید
مورایس هر چه جلوتر آمد، تغییراتی در نفرات تیمش ایجاد کرد که در بخش هجومی به حضور امید نورافکن در پست وینگر چپ، فرشاد در پست وینگر راست و شهریار در پست مهاجم رأس ختم شد. این آرایش در مصاف با تراکتور هم بدون تغییر می‌ماند.
گفتنی است سپاهان در بازی رفت در شرایطی موفق به کسب پیروزی 4 بر 2 شد که مورایس در آن مقطع در حال محک زدن بازیکنان مختلف بود، اما این مربی باتجربه پرتغالی حالا به درستی تیم خود را شناخته است.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل تراکتور: 
پیام نیازمند، رامین رضائیان، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، جلال علی‌محمدی (کاپیتان)، مسعود ریگی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن و شهریار مغانلو.

دیدگاه‌ها