کد خبر : 1899677 | 18 فروردين 1402 ساعت 22:27 | 2.9K بازدید | 7 دیدگاه

این سه امتیاز ارزش زیادی برایمان داشت؛

تارتار: کاملا مسلط بودیم و گل‌گهر را بردیم

مهدی تارتار پس از پیروزی برابر گل‌گهر، به انتقاد از تصمیمات داور مسابقه پرداخت.

تارتار: کاملا مسلط بودیم و گل‌گهر را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پس از پیروزی یک بر صفر ذوب آهن برابر گل‌گهر در نشست خبری حاضر شد و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: جا دارد از هواداران تشکر کنم که از دقیقه یک تا پایان بازی جانانه ما را تشویق کردند و در این برد تاثیرگذار بودند. بازی در نیمه اول کاملا یک‌طرفه بود و ما کاملا مسلط بودیم و شاید از نظر مالکیت‌ خیلی بیشتر از گل‌گهر توپ را در اختیار داشتیم. موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتیم و حتی فکر می‌کنم یک پنالتی هم صورت گرفت که داور جای‌گیری خوبی نداشت و یا صحنه را ندید و تشخیص نداد.

وی افزود: در نیمه دوم، گل‌گهر بازی را بهتر شروع کرد و در ۵-۶ دقیقه ابتدایی واقعا ما را غافلگیر کردند، اما در ادامه با تغییراتی که ایجاد کردیم، توانستیم بازی را به تعادل برسانیم و در یکی از حملات سریع که با توپ‌گیری یکی از هافبک‌هایمان صورت گرفت، به گل برتری برسیم. در ادامه هم بازی را مدیریت کردیم اما در یکی دو صحنه واقعا خوش شانس بودیم و در صحنه‌هایی هم دروازه‌بان و دفاع‌مان فوق‌العاده عمل کردند و توانستیم سه امتیاز باارزش را کسب کنیم. جا دارد از تمام بازیکنانم تشکر کنم که جانانه جنگیدند و تلاش مضاعفی داشتند که توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.

تارتار در واکنش به اینکه ذوب آهن پس از ۱۲۰۲ روز موفق به پیروزی برابر گل‌گهر شد، گفت: من در جریان این آمار نبودم اما می‌دانم که در این دو سال ما چنین بازی‌هایی را انجام دادیم و تیم‌های دیگری هم بودند؛ برای مثال سال‌ها بود که نتوانسته بودیم سپاهان را شکست بدهیم و یا در سال‌هایی که مس رفسنجان در لیگ برتر بود، همیشه به این تیم باخته بودیم. خدا را شکر می‌کنم. با لطف و عنایت خدا که هر چه دارم از او است و همیشه آن بالا مراقب ما هست و همچنین تلاش مجموعه توانستیم این کارها را انجام بدهیم و این نتایج را رقم بزنیم.

سرمربی ذوب آهن درباره اعتراضاتی که در نیمه دوم به عملکرد داور مسابقه داشت، توضیح داد: داور در دو صحنه واقعا اشتباه تاثیرگذار داشت. آقای رحیمی مقدم از داوران جوان ماست و من آنچنان از او خاطره ندارم، اما یک صحنه پنالتی در نیمه اول بود و یک صحنه هم در نیمه دوم که ما در حال صورت دادن یک ضدحمله بودیم و مدافعی که یک کارت زرد داشت، جلوی حمله ما را گرفت و طبق قانون باید اخراج می‌شد. در آن صحنه من واقعا عصبانی شدم، چون می‌دانم آقای رحیمی مقدم آن صحنه را مدیریت کرد، اما عدالت این بود که بازیکن باید اخراج می‌شد. اما در مجموع با توجه به اینکه تاثیری در نتیجه بازی نداشت و ما هم پیروز شدیم، به گروه داوری هم خسته نباشید می‌گویم.

تارتار در مورد درخشش عرفان معصومی بیان کرد: عرفان از بازیکنان سابق خودم است و من زمانی که در پارس جنوبی بودم، او بازیکن ۲۰ ساله ما بود و من برای اولین بار در لیگ به او بازی دادم. بعد از آن به تیم‌های دیگر رفت و خیلی خوب رشد کرد تا اینکه سرباز شد و در فجر شهید سپاسی بازی کرد. زمانی که خدمت او تمام شد، از فرصت استفاده کردیم و توانستیم در نیم فصل او را جذب کنیم. او به اتفاق سامان نریمان جهان، مهران درخشان‌مهر و روح‌الله سیف‌اللهی که در حال حاضر مصدوم است، خریدهای خوبی بودند و قیمت‌های مناسبی داشتند و واقعا در نیم فصل دوم به ما کمک کردند.

او در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم و کماکان هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

ویدئو: 277132

دیدگاه‌ها