کد خبر : 1899683 | 18 فروردين 1402 ساعت 22:57 | 5.2K بازدید | 10 دیدگاه

با وجود ۹ غایب بسته بازی نکردیم؛

الهویی: مسئولیت شکست را گردن می‌گیرم

سعید الهویی می‌گوید با وجود ۹ غایب سبک و تفکر بازی گل‌گهر را پیاده کرده و حاضر نیست تیمش به هر قیمتی سه امتیاز بگیرد.

الهویی: مسئولیت شکست را گردن می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی، سرمربی گل گهر سیرجان، در کنفرانس خبری پس از بازی با ذوب آهن در ابتدا گفت: تبریک می‌گویم به ذوب آهن. اولین چالش بزرگ ما برای بازی امروز بازیکنانی بود که نداشتیم، علاوه بر ۹ بازیکنی که نداشتیم امین پورعلی هم صبح اضافه شد و من فقط توانستم ۲۰ دقیقه او را که فداکاری کرد با تب به زمین بفرستم. تعداد زیادی از بازیکنانمان را در طول هفته به دلیل محرومیت مصدومیت و البته سرماخوردگی در اختیار نداشتیم و به هر حال تأثیرگذار بود. تیم‌مان یک بار در نیمه اول که پرسینگ ذوب آهن خوب شکل گرفته بود و حدفاصل پنج دقیقه این‌ور و آن‌ور گلی که زدند از نظم تاکتیکی‌مان خارج شد و متاسفانه آسیب دیدیم. یک خرده بدشانس بودیم و می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. موقعیت‌هایمان را راحت از دست دادیم، ولی با وجود همه این‌ها، مصدوم‌ها و محروم‌ها مسئولیت شکست و اتفاقاتی که افتاده با من است و من باید دوباره هفته گذشته را مرور کنم که بتوانم با اصلاحش عملکرد بهتر و تناسب بهتری بین عملکرد و نتیجه‌مان داشته باشم، چون نتیجه امروزمان تناسبی با نتیجه نداشت ولی این بخش هم مقصر من هستم.

او در مورد اعتراضات زیاد گل گهری‌ها به داوری بیان کرد: با احترام به ذوب آهن، امروز حجم اعتراض از کدام تیم بیشتر بود؟ صحنه‌ای اتفاق افتاد که بازیکن حریف روی زمین بود و ضد حمله زدند که توپ را گل کنند. ما بعد از اینکه توپ را گرفتیم توپ را بیرون زدیم، ما دنبال این فضا نیستیم. شکست‌ها و بردها می‌آیند و می‌روند و نقطه‌ای به مسیرمان نگاه نمی‌کنیم و نگاه بلندمدت داریم که به کیفیت مدنظرمان دست پیدا کنیم. تیم گل‌گهر کمترین میزان اعتراض را در این سه سال داشته است.

سرمربی گل‌گهر راجع به داوری گفت: من به داور خسته نباشید می‌گویم و باید عملکرد داور را در طول نود دقیقه بررسی کنیم نه یک صحنه. داور می‌تواند با یک رفتار پرخاشگرانه آن تیم را به هم بریزد. به داور خسته نباشید می‌گویم و جامعه داوری را حمایت می‌کنیم. ما امروز می‌توانستیم با وجود غایبانمان یک بازی بسته ارائه کنیم ولی محمد حسینی که سال‌ها وینگر راست بوده را دفاع راست گذاشتیم که بتوانیم بازی تهاجمی را انجام دهیم. ما موقعیت ایجاد کردیم، ولی یا بدشانس بودیم یا گلر حریف از ما موقعیت گرفت. دنبال این نیستیم که به هر روشی سه امتیاز بگیریم و کاملا به مدل فوتبالمان پایبندیم و باید فوتبال زیبا ارائه دهیم که تماشاگران لذت ببرند‌.

الهویی در خصوص تعویض‌هایشان گفت: اگر سر یونس شاکری یا رضا شکاری یا توپ حسین نخودکار گل می‌شد الان راجع به این صحبت می‌کردید که چه تعویض‌های خوبی داشتید. ساعت‌ها می‌شود از لحاظ فنی اینکه چرا جعفری بیرون رفت و مصلح آمد صحبت کرد. جعفری و کی‌روش خوب بودند ولی نیاز به تغییر داشتیم، چون با تیمی بازی می‌کردیم‌ که دنبال پاس و اوت‌های بلند و توپ‌های سوم بود. در هر تعویضی باید به میانگین قدی‌مان هم در یک سطحی نگه داریم. وقتی در تیم رقیبمان که به مدلشان احترام می‌گذاریم آقای نادر محمدی از هر جای زمین اوت دستی می‌اندازد باید میانگین قدی‌مان را حفظ کنیم.

ویدئو: 277131

دیدگاه‌ها