کد خبر : 1899747 | 19 فروردين 1402 ساعت 10:27 | 38.7K بازدید | 7 دیدگاه

خالق حماسه آنفیلد در سن سیرو هو شد

هواداران میلان به هیچ وجه از عملکرد دیووک اوریگی، مهاجم این تیم، در طول دوران حضورش در ایتالیا راضی نیستند.

خالق حماسه آنفیلد در سن سیرو هو شد

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ ایتالیا به مصاف امپولی رفت و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد. 

اوریگی پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت اما نتوانست تاثیر زیادی برای تیمش در زمین بازی داشته باشد و چند فرصت گلزنی را هم از دست داد. 

او پس از پایان مهلت قراردادش با لیورپول به بازیکن آزاد تبدیل شد و به همین دلیل میلان تصمیم گرفت که این بازیکن را در پایان فصل گذشته و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد. 

این مهاجم 28 ساله تلاش زیادی برای بهبود شرایط در میلان کرد اما اوضاع مطابق انتظارش پیش نرفت و شب گذشته هواداران میلان هم نشان دادند که به هیچ وجه از او و عملکردش در این تیم راضی نیستند.

1839826

زمانی که این بازیکن در حال ترک زمین و دادن جایش در خط حمله روسونری به اولیویه ژیرو بود، هواداران میلان با صدایی که به خوبی شنیده می‌شد او را هو کردند و طرفداران این تیم در شبکه‌های اجتماعی هم او را باعث ناامیدی و هدر دادن پول توصیف کردند. 

اوریگی در طول مدت حضورش در میلان تنها دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم به نام خودش به ثبت رسانده که آمار ضعیفی به حساب می‌آید و کار او برای ادامه حضور در این تیم را دشوار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها