کد خبر : 1899781 | 19 فروردين 1402 ساعت 12:44 | 10.3K بازدید | 7 دیدگاه

تن‌هاخ: وقت نگرانی درباره رشفورد نیست

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید در حال حاضر به تمدید قرارداد مارکوس رشفورد فکر نمی‌کند.

تن‌هاخ: وقت نگرانی درباره رشفورد نیست

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد این فصل به ستاره بی چون و چرای یونایتد در لیگ برتر انگلیس تبدیل شده و نمایش درخشانی را در ترکیب این تیم ارائه کرده است. 

او از ابتدای فصل تا به حال موفق شده 27 گل در تمامی رقابت‌ها برای شیاطین سرخ به ثمر برساند و تن‌هاخ حساب ویژه‌ای روی این مهاجم انگلیسی تیمش باز کرده است. 

قرارداد این بازیکن در پایان فصل آینده و در تابستان 2024 به پایان می‌رسد و همین باعث شده که مذاکرات درباره امضای قرارداد جدید با او آغاز شود که هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده است و همین موضوع گمانه‌زنی‌ها درباره آینده او را بسیار زیاد کرده است. 

1800952

تن‌هاخ در پاسخ به این سوال که آیا این وضعیت باعث نگرانی او است گفت:« نه. این موضعی نیست که در حال حاضر نگرانش باشم. من نمی‌خواهم هیچ اظهارنظری در این باره و در طول این روند داشته باشم چون فکر نمی‌کنم کمکی به بهبود این روند کند. اما باید بگویم که نسبتا آرام هستم.»

گفته می‌شود که پاری سن ژرمن علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد و پیش از این پیشنهاد پرداخت دستمزد 400 هزار پوندی در هفته را به او ارائه کرده است اما هنوز موفق نشده توجه این بازیکن را جلب کند و باید دید که در نهایت او در اولدترافورد ماندگار خواهد شد یا پی اس جی می‌تواند به خواسته‌اش برسد.

دیدگاه‌ها