کد خبر : 1899859 | 19 فروردين 1402 ساعت 18:07 | 6.7K بازدید | 5 دیدگاه

بیانیه تند سویا: داورهای لالیگا تیم ما را نابود کردند

باشگاه سویا با انتشار اطلاعیه‌ای به لالیگا و داوران این لیگ به شدت اعتراض کرده و گفت داوری در فصل جاری به سویا ضررهای جبران ناپذیری وارد کرده است.

بیانیه تند سویا: داورهای لالیگا تیم ما را نابود کردند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سویا چه در درون زمین و چه بیرون از زمین با شرایط دشواری روبه‌رو است. این تیم با خطر سقوط از لالیگا مواجه است و اخیرا مربی خود خورخه سامپائولی را اخراج کرده و مندلیبار را به جای او روی نیمکت نشانده است.

سویا در بازی قبلی خود در لالیگا مقابل سلتاویگو به تساوی 2-2 رسید و در این مسابقه شاهد اخراج یکی از بازیکنانش بود. باشگاه سویا امروز با انتشار یک اطلاعیه خشمگینانه به لالیگا و داوران اسپانیایی تاخت و گفت نگران وضعیت داوری در لیگ اسپانیا است.

1840058

در بیانیه باشگاه سویا چنین آمده است: "ما مخالفت شدید و نگرانی خود را از تصمیم‌های داوری که در این فصل علیه ما گرفته شده و به خصوص تصمیم‌هایی که با نشان دادن کارت‌های زرد و قرمز به بازیکنان ما همراه بوده اعلام می‌کنیم. باشگاه ما همیشه نسبت به داورها با احترام رفتار کرده و خواهد کرد چرا که می‌دانیم مسئولیت یک داور چقدر سنگین و ارائه عملکرد مناسب برای داوران چقدر دشوار است. ولی ما نمی‌توانیم با خیلی از تصمیم‌هایی که در این فصل با نشان دادن کارت به بازیکنان ما همراه بود موافق باشیم. این تصمیم‌ها در بلندمدت ضررهای جبران‌ناپذیری به ما در این فصل لیگ زده و در صورتی که ادامه پیدا کند تاثیر ویرانگری خواهد داشت."

سویا در ادامه بیانیه اشاره می‌کند که در فصل جاری لالیگا بیشترین کارت‌های قرمز به این تیم تعلق دارد. در اطلاعیه باشگاه آمده است: "از هر چهار خطایی که بازیکنان ما انجام داده‌اند یک کارت به آن‌ها نشان داده شده است. سویا یک تیم تهاجمی نیست و به همین خاطر است که می‌گوییم این آمار به نظر ما نگران‌کننده است."

در این اطلاعیه به نکته جالب دیگری هم اشاره شده است. سویا می‌گوید در فصل جاری تعداد کارت‌های قرمز لالیگا بیش از سه برابر کارت‌های قرمز در لیگ برتر انگلیس بوده است. این باشگاه اندلوسی می‌گوید امیدوار است بیانیه‌اش به مثابه یک هشدار شنیده شود تا فوتبال اسپانیا بیش از این از تصمیم‌های داوری ضرر نکند.

1840059

دیدگاه‌ها