کد خبر : 1900180 | 21 فروردين 1402 ساعت 10:56 | 3.2K بازدید | 1 دیدگاه

می‌توانیم رتبه بهتری هم داشته باشیم

نریمان جهان: از انتخاب ذوب‌آهن بسیار راضی‌ام

هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم پتانسیل صعود به رتبه‌های بالاتر را هم دارد.

نریمان جهان: از انتخاب ذوب‌آهن بسیار راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن گل گهر را برد و‌ شرایطش را در جدول بهتر کرد تا همچنان امیدوار به تکرار رتبه هفتمی در لیگ بیست و یکم باشد. سامان نریمان جهان در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی سنگینی برای هر دو تیم بود، ولی هرکس بازی را دیده باشد مشاهده کرده که تیم ما رو به جلو و حساب‌شده بازی کرد. ما ۵۷ درصد مالکیت توپ داشتیم. یکی-دو موقعیت گل گهر داشت، ولی ما هم موقعیت‌های زیادی داشتیم و تیم عالی بازی کرد.

او در مورد اینکه تعداد غایبان بالای گل گهر روی عملکرد خوب ذوب تاثیر داشت یا خیر ادامه داد: بالاخره مصدومیت و محرومیت هست. تیم گل گهر هم داشت. شاید در بازی آنها تاثیر گذاشت، ولی برای ما فرقی نمی‌کرد. تمام تلاشمان را کردیم سه امتیاز را بگیریم. تیم ما عالی بازی کرد. از چهار بازی ۳ بازی را بردیم و یک بازی را در آزادی باختیم.

1840750

هافبک ذوب در خصوص پاس گلی که داد عنوان کرد: در سه بازی‌ای که یک بر صفر بردیم همه را پاس گل دادم. خدا را شکر می‌کنم به تیمم کمک کردم‌. امیدوارم ادامه‌دار باشد و هر بازی عملکرد خوبی داشته باشم و به تیم‌ کمک کنم. خوشحالم که نیم‌فصل این تیم را انتخاب کردم، همه بچه‌ها عالی هستند. نیم فصل اول پاس گل زیاد دادم، ولی به گل تبدیل نمی‌شد. بدیهی است برای من پاس گل محسوب نمی‌شد. امیدوارم در این پنج بازی آینده هم پاس‌های خوبی بدهم و اگر شد گل هم بزنم.

وی‌ در مورد اظهار نظر مهدی تارتار مبنی بر اینکه حضور هوادران در برد ذوب تاثیرگذار بود گفت: هوادار یک عضو جدانشدنی است و ما هم از هوادارانمان تقدیر و تشکر می‌کنیم که حمایت می‌کنند. امیدوارم با برد این چند بازی را پست سر بگذاریم و فصل را به خوبی و خوشی تمام کنیم.

وی در مورد رتبه تک‌رقمی ذوب گفت: امیدوارم تک‌رقمی بمانیم و بالاتر برویم. واقعا پتانسیلش را داریم که تا آخر فصل بتوانیم جایگاه خوبی داشته باشیم.

نریمان جهان در پایان در مورد رویارویی با تیم سابقش، نفت مسجدسلیمان، افزود: آنها شرایط خوبی ندارند. فوتبال است و از این اتفاقات می‌افتد. امیدوارم این بازی هم خوب باشیم و من هم بتوانم به موفقت تیم کمک کنم.

دیدگاه‌ها