کد خبر : 1900193 | 21 فروردين 1402 ساعت 11:26 | 38.3K بازدید | 6 دیدگاه

نارضایتی ستاره بایرن مونیخ: وضعیتم شرم‌آور است!

رایان گراونبرخ، بازیکن هلندی بایرن مونیخ، از وضعیتش در این تیم رضایت ندارد و خروج از جمع باوارایی‌ها رد نمی‌‎کند.

نارضایتی ستاره بایرن مونیخ: وضعیتم شرم‌آور است!

به گزارش "ورزش سه"، رایان گراونبرخ پس از انتقال به بایرن مونیخ از آژاکس تنها 4 دیدار را از ابتدا در ترکیب باورایی‌ها آغاز کرده و در مجموع این فصل 701 دقیقه در تمامی مسابقات حضور داشته است. ملی‌پوش هلندی که امیدوار بود زمان بیشتری برای حضور در ترکیب داشته باشد، اکنون از وضعیتش رضایت ندارد.
گراونبرخ در تابستان با بایرن مونیخ قراردادی 5ساله امضا کرد که تا سال 2027 اعتبار خواهد داشت. مبلغ این قرارداد 25میلیون یورو به‌علاوه پاداش بوده که رقم دقیق پاداش‌ها اعلام نشده است.

1840776

او علناً در مورد نارضایتی خود از بایرن صحبت می‌کند و حتی جدایی زودهنگام بعد از تنها یک سال حضور در آلمان را رد نمی‌کند. گراونبرخ به سایت فوتبالی آژاکس شوتایم گفت: "در حالت ایده‌آل، دوست دارم در بایرن موفق باشم. اما اگر این موضوع درست نشد و فرصتی پیدا نکردم، ممکن است مجبور باشم به اطرافم نگاه کنم. در حال حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنم و امیدوارم بتوانم با تمرین و بازی خوب شرایطم را در بایرن تغییر دهم."
اما این بازیکن هلندی همچنین توضیح می‌دهد که از انتقال به بایرن پشیمان نیست: "تا اینجا همه چیز آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفته است. برای من شرایط شرم‌آور است، اما با آن کنار می‌آیم. در دوران حرفه‌ای که داشتم هیچ زمان عقب‌نشینی نکرده‌ام."
او در ادامه از انگیزه‌اش برای تغییر شرایط صحبت کرد: "این تجربه را به انرژی تبدیل می‌کنم، چون می‌خواهم قوی بمانم. برای من، این فصل اولین فصلی است که در آن سختی می‌کشم و نمی‌توانم زیاد بازی کنم. به عنوان یک بازیکن، شما از طریق چنین تجربیاتی رشد می‎‌کنید. هنوز خیلی جوان هستم و خوشحالم که اکنون و نه بعداً، چنین چیزی را تجربه می‌کنم."

دیدگاه‌ها