کد خبر : 1920335 | 22 فروردين 1402 ساعت 01:36 | 37.4K بازدید | 10 دیدگاه

خصوصی‌سازی به تعهدش عمل نکرد؛

قرار در دادگاه: فتح‌الله‌زاده پول را پس نمی‌دهد

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد مبلغ ۵ میلیارد تومان وعده داده شده‌اش را به حساب این باشگاه برنمی‌گرداند.

قرار در دادگاه: فتح‌الله‌زاده پول را پس نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر در خصوص نامه‌اش به سازمان خصوصی‌سازی و اقرار این موضوع که باشگاه با برخی طلبکاران تسویه حساب کرده بود و نباید مجددا ۵ میلیارد تومان از حساب این باشگاه خارج می‌شد و همچنین این مبلغ را تا روز سی‌ویکم فروردین‌ماه به حساب باشگاه برمی‌گرداند، عنوان کرد: اصل قضیه را مردم باید بفهمند تا متوجه ماجرا شوند. این چک که دست دوست ما هست و به او دادیم، پشتش را بازیکنان طلبکار امضاء کرده و به آن شخص داده‌اند. زمان مدیران قبلی، همین بازیکنان طلبکار رفتند و گفتند که این چک‌ها تبدیل به پول شده است.

او ادامه داد: اگر کسی یک چک را گم کرده یا می‌خواهد برود و پولش را بگیرد، باید چک را به باشگاه بدهد تا باشگاه آن را پانچ و از دسترس خارج کند. یکی از بازیکنان، مثلا امیرحسین صادقی گفته من چک را گم کردم و بعدا می‌آیم و آن را می‌دهم. بنده به امیرحسین صادقی گفتم مگر تو نمی‌دانی آن چک را به ما دادی و پولش را نگرفتی؟ که او گفت حاج آقا! پس از هفت سال ما را بخاطر چک صدا زدند و یادم نمی‌آمد چک کجا هست.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: در زمان مدیران قبلی یک اتفاقی افتاد که بدون دریافت چک از بازیکنان، به آنها پول دادند ولی ما با چک، پول دادیم و در این وسط حق و ناحق شده است. این مورد را چه کسی باید تشخیص بدهد؟ مقام قضایی. ما باید به آنجا برویم و آنها تشخیص بدهند.

ویدئو: 277452

فتح‌الله‌زاده اضافه کرد: بنده بخاطر حُسن نیّت گفتم که یک چک تضمینی اینجا(باشگاه) می‌گذارم تا شما باشگاه را اذیت نکنید و حاشیه برای باشگاه درست نشود. بعد هم من به دادگاه می‌روم تا مشخص شود که دادن چک توسط من به این آقا(بازیکنِ طلبکار) تخلف است یا آن پولی که شما به بازیکن دادید و هیچ چیزی دریافت نکردید. هر کسی تخلف کرده، باید پول را برگرداند.

او در پاسخ به سوال میثاقی مبنی بر اینکه تا سی و یکم فروردین‌ماه مبلغ ۵ میلیارد تومان را باید به حساب باشگاه استقلال برگردانید، گفت: نه دیگر؛ چون ما توافق کردیم تا یک سری مسائل انجام شود و ما انجام دهیم ولی وقتی بیانیه سازمان خصوصی‌سازی بیرون آمده، یعنی آنها به تعهد خودشان عمل نکردند. این دوستان، ما را به قوه قضاییه بفرستند و هر تکلیفی کرد، ما انجام می‌دهیم.

دیدگاه‌ها