کد خبر : 1920387 | 22 فروردين 1402 ساعت 11:41 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

روایت بازیکن سابق یونایتد از شادی مالکان هالیوودی

بن فاستر، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، از خوشحالی عجیب و غریب رایان رینولدز و راب مک الهنی از پیروزی رکسام خبر داد.

روایت بازیکن سابق یونایتد از شادی مالکان هالیوودی

به گزارش "ورزش سه"، رکسام شب گذشته موفق شد با نتیجه 2-3 برابر حریفش در مسیر قهرمانی به پیروزی برسد و این برد را مدیون فاستر بود. 

این بازیکن که تصمیم گرفت بازنشستگی را کنار بگذارد و به این تیم ملحق شود تا به آنها کمک کند، توانست در دقایق تلف شده پنالتی اعلام شده به سود تیم حریف را مهار کند تا سه امتیاز به دست آمده را برای تیمش حفظ کند.

رکسام با این پیروزی توانست همچنان با سه امتیاز بیشتر نسبت به حریفش در صدر جدول رده‌بندی بماند و با توجه به این که یک بازی کمتر از آنها هم انجام داده از شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است. 

فاستر پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «راب چنان خوشحال شده بود که من را در آغوش گرفت و محکم بوسید و رایان به من گفت که یک لعنتی خوش تیپ و جذاب هستم. این ستایش و تحسین را می‌پذیرم.»

1851049

او با اشاره به خوشحالی بسیار زیاد آنها اضافه کرد: «این دو نفر بسیار از این اتفاق خوشحال و راضی بودند. این پیروزی ارزش بسیار زیادی برای آنها داشت. راب و رایان اهمیت زیادی برای این تیم قائل هستند. من سه هفته است اینجا هستم و همه چیز به حدی حرفه‌ای اداره می‌شود که باور نمی‌کنید. آنها واقعا شایستگی رسیدن به مقام‌های بالاتر را دارند.»

رینولدز پس از پایان این بازی به بی تی اسپورت گفت:« وقتی دستم به بن فاستر برسد، مطمئنا وارد فهرست مصدومان خواهد شد. من قصد دارم چنان محکم بغلش کنم که دنده‌هایش بشکند.»

دیدگاه‌ها