کد خبر : 1920467 | 22 فروردين 1402 ساعت 18:52 | 51.9K بازدید | 36 دیدگاه

برنامه ما خیلی فشرده‌تر از شما است

واکنش عجیب سرمربی پالمیراس: تن‌هاخ دهنت را ببند!

بعد از آنکه اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از فشردگی بازی‌های تیمش انتقاد کرد سرمربی تیم برزیلی پالمیراس به او واکنش عجیبی نشان داد تا ثابت کند برنامه تیم او به مراتب فشرده‌تر است.

واکنش عجیب سرمربی پالمیراس: تن‌هاخ دهنت را ببند!

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس رشفورد در جریان پیروزی 2-0 تیمش منچستریونایتد مقابل اورتون که روز شنبه اتفاق افتاد مصدوم شد و لنگ‌لنگان زمین مسابقه را ترک کرد. سرمربی او اریک تن‌هاخ که به خاطر از دست دادن ستاره گلزنش ناراحت بود برنامه فشرده بازی‌های یونایتد را عامل این مصدومیت دانست.

1851197

اما صحبت‌های تن‌هاخ در آن سوی دنیا سرمربی پالمیراس برزیل را عصبانی کرده و باعث شد او واکنشی عجیب به صحبت‌های مربی هلندی یونایتد داشته باشد. آبل پریرا می‌گوید او و تیمش با برنامه‌ای به مراتب فشرده‌تر از یونایتد روبه‌رو هستند.

اما آنچه صحبت‌های سرمربی پالمیراس را خبرساز کرده جمله‌ای است که او در صحبت‌هایش خطاب به تن‌هاخ به زبان آورد و گفت او باید دهنش را ببندد و شکایت نکند!

پریرا بعد از آنکه تیمش پالمیراس با پیروزی 4-0 مقابل آگوا سانتا قهرمان رقابت‌های کامپئوناتو پائولیستا شد به خبرنگاران گفت: "فوتبال اینجا در برزیل زیبا و شگفت‌انگیز است اما خصوصیات دیگری هم دارد که واقعا غیر انسانی است. مثلا انجام 9 بازی در یک ماه."

1851198

سرمربی پالمیراس از اینجا به بعد حملات تندی به اریک تن‌هاخ کرد و گفت: "آن روز سرمربی منچستریونایتد غر می‌زد که رشفورد به این خاطر مصدوم شده که برنامه بازی‌های تیمش خیلی فشرده است... فقط می‌خواهم این را به او بگویم: ببین، من در دو ماه آینده قرار است در هر ماه 9 بازی انجام بدهم. پس دهنت را ببند چون اصلا نمی‌دانی از چه حرف می‌زنی."

شکی نیست که انجام 9 بازی در یک ماه برنامه بسیار فشرده‌ای است اما نمی‌توان انکار کرد که منچستریونایتد هم از شروع سال جدید میلادی با برنامه‌ای به شدت متراکم روبه‌رو بوده است. شیاطین سرخ هم در ماه آوریل باید 9 بازی در رقابت‌های مختلف انجام بدهند و پیش از فیفادی مارس در 13 هفته پیاپی در میانه هفته هم به میدان رفته‌اند.

دیدگاه‌ها