کد خبر : 1920504 | 23 فروردين 1402 ساعت 00:19 | 31.5K بازدید | 12 دیدگاه

اخراج سرمربی پرافتخار پرتغالی از فلامینگو

ویتور پریرا پس از شکست در سومین فینال پیاپی، از هدایت فلامینگو برزیل اخراج شد.

اخراج سرمربی پرافتخار پرتغالی از فلامینگو

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فلامینگو به صورت رسمی اعلام کرد که ویتور پریرا دیگر سرمربی این باشگاه نیست. تیم او روز یکشنبه در بازی برگشت از فینال جام کاریوکا با نتیجه 4 بر یک مغلوب فلومیننزه شد و قهرمانی را در شرایطی از دست داد که در بازی رفت به پیروزی 2 بر صفر رسیده بود.

ویتور پریرا در فلامینگو سه عنوان نائب قهرمانی در جام‌های کاریوکا، سوپرکوپای برزیل و رکوپا سود آمه‌ریکانو را به دست آورد و در سه فینال شکست خورد. تیم او همچنین در جام جهانی باشگاه‌ها و با شکست برابر الهلال، از صعود به فینال بازماند و با غلبه بر الاهلی مصر، رتبه سوم را از آن خود کرد.

1851280

در کنار ویتور پریرا، دستیاران او نیز فلامینگو را ترک کردند و قرار است ماریو خورخه به طور موقت بر تمرینات تیم نظارت داشته باشد. پریرا سابقه 2 فصل قهرمانی متوالی با پورتو در لیگ و سوپرکاپ پرتغال، قهرمانی لیگ و حذفی یونان با المپیاکوس و قهرمانی در لیگ و سوپرکاپ چین را با شانگهای در کارنامه دارد.

مأموریت یافتن جانشین سرمربی پرتغالی آغاز شده است. رسانه ge.globo با اعلام این خبر مدعی شد که مدیران باشگاه در حال مذاکره با گزینه‌های مورد نظر خود هستند که شانس ژرژ ژسوس و خورخه سمپائولی برای نشستن روی نیمکت فلامینگو بیشتر است.

1851279

ژسوس گزینه موردعلاقه هیئت مدیره و هواداران است، ولی او در وضعیت پیچیده‌ای با فنرباغچه قرار دارد. سرخپوشان باید برای جذب او تا ژوئن صبر کنند یا با باشگاه ترکیه‌ای به توافق برسند. این در صورتی است که ژسوس پیشنهاد فلامینگو را بپذیرد.

از سوی دیگر، سامپائولی در بازار آزاد است و تحسین رودولفو لندیم، رئیس باشگاه را با خود دارد. این سرمربی آرژانتینی تجربه حضور در فوتبال برزیل را دارد.

دیدگاه‌ها