کد خبر : 1920519 | 23 فروردين 1402 ساعت 02:17 | 13.6K بازدید | 36 دیدگاه

همه چیز در فوتبال امکان‌پذیر است

مولر: با وجود این باخت هنوز شانس صعود داریم

توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، تاکید کرد تیمش با وجود شکست 3-0 مقابل سیتی هنوز شانس صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ را دارد.

مولر: با وجود این باخت هنوز شانس صعود داریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-0 مغلوب منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد شد تا کار سختی برای صعود داشته باشد. توماس مولر با وجود این شکست معتقد است که تیمش همچنان می تواند نسبت به صعود امیدوار باشد.

مهاجم 33 ساله بایرن جایی در ترکیب اصلی تیمش مقابل سیتی نداشت و توماس توخل او را در دقیقه 80 به زمین فرستاد تا تنها 10 دقیقه فرصت خودنمایی داشته باشد. او که مثل دیگر هم تیمی های خود در باز کردن دروازه میزبان ناکام بود در پایان بازی تاکید کرد که هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست و بایرن می تواند در بازی برگشت ورق را برگرداند.

1851319

او با تایید شرایط نه چندان خوب بایرن مونیخ گفت: "ما اکنون در وضعیت خوبی قرار نداریم و با نتیجه ای که رقم خورد خیلی سخت است که سرمان را بالا بگیریم."

مولر در ادامه افزود: "با این وجود ناامید نیستیم و به تلاش خود ادامه خواهیم داد. می خواهیم سه امتیاز بازی مقابل هوفنهایم در بوندس لیگا را گرفته و سپس برای دیدار برگشت مقابل سیتی آماده شویم. همه چیز در فوتبال امکان پذیر است و ما همچنان شانس صعود داریم."

دیدگاه‌ها