کد خبر : 1920546 | 23 فروردين 1402 ساعت 11:47 | 20K بازدید | 45 دیدگاه

صالح حمیدزیچ: مقابل منچسترسیتی، بایرن تیم برتر بود!

حسن صالح حمیدزیچ، مدیرورزشی باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است این تیم عملکرد مناسبی برابر منچسترسیتی داشته و به دلیل اشتباهات فردی شکست خورده است.

صالح حمیدزیچ: مقابل منچسترسیتی، بایرن تیم برتر بود!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی رفت. تیم تحت هدایت توماس توخل در این مسابقه با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

رودری، برناردو سیلوا و ارلینگ هالند گلزنان منچسترسیتی در این دیدار بودند و شانس شاگردان پپ گواردیولا برای صعود به دور بعدی را تا حد زیادی افزایش دادند.

قهرمان بوندسلیگا همراه با سرمربی جدید از مسابقات جام حذفی کنار رفته بود و اکنون در آستانه از دست دادن یک جام دیگر قرار گرفته است. با این وجود مدیر ورزشی بایرن مونیخ معتقد است شاگردان توماس توخل عملکرد بدی نداشتند.

حسن صالح حمیدزیچ پس از مسابقه با منچسترسیتی به سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ گفت: "تا دقیقه 70 خوب بازی کردیم، تا آن زمان خوب دفاع می‌کردیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌شد. چنین ضربه‌ای از رودری ممکن است اتفاق بیفتد، اما ما به بازی ادامه دادیم، در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و موقعیت‌هایی ایجاد کردیم. اشتباهات فردی نباید اتفاق بیفتد، اما اتفاق می‌افتد. پس از آن، بازیکنان بایرن در 20 دقیقه آخر تیم برتر بودند."

دیدگاه‌ها